Szóval az a nagy helyzet, hogy ha mindig is vágytál egy minibike-ra amihez tartozik oldalkocsi, akkor eljött a te időd. Hiszen ki az, aki ne szeretne a garázsban tudni egy töpszli motorkerékpárt, amivel átélheti az oldalkocsizás csodás élményét? Lehet, hogy kínai a cucc, de azért vegyük egy pillanatra komolyan. A military színekben pompázó jármű kradánhajtásos és van benne hátrameneti fokozat, vagy csak hívjuk úgy bátran: rükverc. Tehát mindent tud, amit egy oldalas Dnepr K-750, csak éppen akkora kivitelben, mint egy összecsukott esernyő.
Emlékszek, hogy apám azt mesélte, hogy ők sokat jártak vadászni oldalkocsis P21-el, amit azért is szerettek, mert az oldalasba simán befért akár egy lelőtt vaddisznó is. Azt viszont nem, hogy hideg volt télen és csúszott a Mátra. A Jingang lenyűgöző, YG150B-23 névre keresztelt csodamasinája egyáltalán nem biztos, hogy képes lenne leutánozni ezt a trükköt. Sőt, komoly kétségek merülnek fel azügyben, hogy egyáltalán lesz-e emberi lény, aki képes lesz belepréselni magát az oldalsó ülésbe.
Az YG150B-23 egyébként krafttal a lehetőségekhez mérten el van látva. A motor nevében rejtőzködő 150-es szám megtévesztő, hiszen egy 200 köbcentiméteres, léghűtéses, egyhengeres erőforrás löködi tova a gépet. Ez a fülrepesztő 13.4 lóerejével – amit 7’000-es fordulaton ad le – valószínűleg képes rendesen megmozgatni a járművet, bár az előzést biztosan megelőzi egy kis matek.
A járműért egyébként 1500 dollárt, tehát hozzávetőlegesen 410’000.- forintnak megfelelő összeget kérnek. Az teljes mértékig elképzelhetetlen, hogy ezt az európai piacra is behozzák, de azért egy dolgot be kell ismerni. Akármennyire is gagyinak tűnik: bakker, azért kellene!
Cimkék:
Jövőre már simán a szalonokban lehet a Moto Guzzi túraendúrója, a V85, amit nemrég még csak tervként mutattak be.
Elolvasom »A Hermina Terasz Cafe&Grill egy olyan hely a városban, ahol igazán jó szívvel fogadják az oda betérő motorosokat.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »