A Bridgestone új Battlax tipusú gumiabroncsot dobott a piacra Adventure A41 néven. A cég ígéretei szerint ezzel a gumival a motorozás felejthetetlen élmény lesz minden elképzelhető körülmény között. Ajjajj – szisszen fel a tapasztalt motoros: a mindenre való dolgok általában semmire sem jók igazán. Na de lássuk, mit is kínálnak nekünk.
A Bridgestone új üdvöskéje az első és a hátsó abroncs tekintetében rétegezett több-komponensű – 3LC – technológiával készül. Az új gumihoz pedig új mintázat jár. A gyártó azt mondja, hogy az új küllemet nem csak a design oltárán hozták létre, hanem azok valóban segítenek a víz kiszorításában olyan körülmények között, amik eltérnek a megszokott sima aszfalttól.
Ki tudja? Lehet, hogy nem is igazán az adventure szegmensre gondoltak az új Battlax létrehozásánál, hanem ránk és a hazai utakra? Azt még biztosan lehet tudni, hogy az új fejlesztést a közepes termetű és nehézsúlyú motorokhoz optimalizálták.
Csupán egy olyan információt hiányolok, ami segítene elhelyezni az új A41-et az én kis világomban. Mégpedig azt, hogy miben is jobb, mint a már eddig is ismert – és sokak által szeretett – A40? Rendben, az új mintázatban lehet valamennyi ráció, de ez önmagában nem tűnik valami soknak. Az viszont, hogy fejlesztettek az abroncs kanyarokban és nagy sebességnél produkált stabilitásán, az már nem hangzik rosszul. Ráadásul a Bridgestone ígéretei szerint ez nem megy a tartósság rovására. Kíváncsiak vagyunk, hogy mit produkál a valóságban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »