Természetesen nem egy EICMA méretű standon történt mindez – és nem is a nagy nyilvánosságnak szólt. Egy zárt körű modellbemutatót szervezett a Honda hazai képviselete, ahova márkakereskedői néhány ügyfelüket hívták meg. A sajtó képviselőit nem is – így mi is olvasóinknak köszönhetjük az alábbi néhány képet és videót. Jöjjön tehát a három legfontosabb modell – ami igazából hat.
A mai marketing-beetetéses világban hihetetlen ezeknek a modelleknek a bemutatkozása. Tokióban megvillantották a Neo Sports Café koncepciót, majd hetekkel később azonnal három szalonkész motort adtak át nekünk. Néhány kép mellett a nagyon guszta műszerfalat videón is nézzük meg.
Nagy feneket kerít a beindulásnak!
Apróságokban – új műszerfal, ride-by-wire elektromos gáz – az eddigi Africa Twin is megújult. Sokkal lényegesebb azonban, hogy a Honda piacra dobta az “igazi kalandmotort”, amely az Africa Twin Adventure Sports nevet kapta. Nagyobb tank, jobb szélvédelem, alapos mechanikai védelem, módosult futómű – tényleg igazán ígéretes lett!
Természetesen végére hagytuk a legnagyobb durranást, a teljesen megújult zászlóshajót. A GoldWing lényeges újdonságait a bemutató után azonnal megírtuk, de a részletfotókat érdemes végignézni – ettől még csak jobban várjuk az éles menetpróbát!
Összetéveszthetetlen, mégis teljesen új az arca. És a lényeg: sehol nem látsz teleszkópokat (mert nincsenek!)
Itt az egyik nagy titok, amire nagyon kíváncsiak vagyunk: milyen lesz a teljesen új első futómű a gyakorlatban?
Fotók: Henzsel Csaba, Kállai Tibor
Cimkék:
Amikor viszonylag tempósan haladsz és keresztbe sodródik előtted egy autó, az komoly vészhelyzet. Mesteri megoldást látunk motoros társunktól!
Elolvasom »Elég egy félreértelmezhető mondat, indulnak is a találgatások. A legújabb ilyen, hogy a Honda megjelenhet az Africa Twin kisebb változatával.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »