| Yamaha SCR950 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A blokk békés és kiszámítható, egyedül a vibrációi jelentősek. Az erőátvitel semmilyen komoly hiányossággal nem küzd.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 6 | |
| Rugalmasság | 10 | 7 | |
| Vibráció | 5 | 2 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 35 | |
| Futómű |
A futómű aszfalton kielégítően működik, terephasználatra – hiába hívjuk scramblernek a modellt – nem igazán alkalmas.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 7 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 28 | |
| Biztonság |
A nagy tömeg és a szög egyszerű rendszer ellenére teljesen megfelelő a fékrendszer. Legalábbis a menetteljesítmények fényében.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 7 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 7 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
| ABS működése | 5 | 4 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
| Összesen | 35 | 22 | |
| Mindennapi használat |
Tulajdonképpen mindenhova használható a motor, de csak hátizsákkal. Egy személyes napi közlekedőeszköz, amely kis-közepes túrákra is jó. A szélvédelemre kapott nulla pont félrevezető lehet, mert egyáltalán nem hátrány, hogy nincs.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 2 | |
| Szélvédelem | 5 | 0 | |
| Pakolhatóság | 5 | 1 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 2 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 33 | |
| Költségek |
Nem olcsó, de nem is veszélyesen drága, nem fogyaszt rosszul és a nem túl bonyolult technika miatt nem is kell magas fenntartási költségekkel számolni.
|
||
| Ár | 10 | 7 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 15 | |
| Mindösszesen | 200 | 133 | |
Már csak a részletes műszaki alapok vannak hátra – lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A hosszú szárú, merev csizmák megvédenek de kényelmetlenek. A könnyű lábbelik pedig nem óvnak eléggé. Az Alpinestars Belize éppen a középút. (x)
Elolvasom »Van egy maroknyi magyar motoros, akik a számukra rendezett versenyeken rendre agyonverik európai riválisaikat. Ők a Hungária Rendőregylet.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »