Yamaha SCR950 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A blokk békés és kiszámítható, egyedül a vibrációi jelentősek. Az erőátvitel semmilyen komoly hiányossággal nem küzd.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 6 | |
Rugalmasság | 10 | 7 | |
Vibráció | 5 | 2 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 35 | |
Futómű |
A futómű aszfalton kielégítően működik, terephasználatra – hiába hívjuk scramblernek a modellt – nem igazán alkalmas.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 7 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 28 | |
Biztonság |
A nagy tömeg és a szög egyszerű rendszer ellenére teljesen megfelelő a fékrendszer. Legalábbis a menetteljesítmények fényében.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 7 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 4 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
Összesen | 35 | 22 | |
Mindennapi használat |
Tulajdonképpen mindenhova használható a motor, de csak hátizsákkal. Egy személyes napi közlekedőeszköz, amely kis-közepes túrákra is jó. A szélvédelemre kapott nulla pont félrevezető lehet, mert egyáltalán nem hátrány, hogy nincs.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 0 | |
Pakolhatóság | 5 | 1 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 2 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 33 | |
Költségek |
Nem olcsó, de nem is veszélyesen drága, nem fogyaszt rosszul és a nem túl bonyolult technika miatt nem is kell magas fenntartási költségekkel számolni.
|
||
Ár | 10 | 7 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 15 | |
Mindösszesen | 200 | 133 |
Már csak a részletes műszaki alapok vannak hátra – lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »