Szeptember elején indította el a Honda nagy beetető kampányát, amelyről a nemzetközi sajtóhoz hasonlóan mi is azt gondoltuk, hogy az új GoldWing bemutatóját készíti elő. Az október 24-re ígért gyári esemény előtt azonban néhány nemzetközi oldalon megjelentek az újdonságról „kiszivárgott” képek. Ezekből láthattok néhányat a cikkben és a galériánkban: állítólag ilyen lesz a GoldWing megújult külseje. Nézzük, ezek szerint miket is változtattak rajta!
A legfontosabb talán az új első futómű, amelyet nagyon régóta rebesgetnek: a Hossack rendszerű technika működési elve megegyezik a BMW Telelever- és Duolever rendszereivel. Ebben tehát a Honda igyekszik behozni lemaradását a K1600 sorozat mögött. A méretes blokkon is változtatnak: marad a hathengeres boxer erőforrás, de valószínűleg erősebb és nyomatékosabb lesz elődjénél, vagyis a tempósabb haladáskor sem fullad majd ki alattunk. Ennek ellenére nyilván teljesíti az Euro4 normákat – vagyis sokkal kevesebb káros anyagot bocsát majd ki magából. A környezetvédők is örülhetnek tehát.
A nyeregbe pattanva egy új, színes TFT alapú műszerfal tárul majd elénk, amelyen nyilván valódi információs szupersztráda fogad. Biztos, hogy rengeteg funkciója lesz, hiszen a középkonzolon és a kormányszarvakon összesen 45 kezelőgomb található (ennyit számoltak a holland kollégák). Természetesen nagy kérdés, hogy az eredetileg a maxxmoto.be és oliepeil.nl oldalakon megjelent „fotók” mennyire a végleges valóságot mutatják be. Annyi biztos, hogy akár ilyen lesz a végleges 2018-as GoldWing, akár nem, érdemes lesz várni rá!
Cimkék:
Már hatvan éve, azaz 1957 óra szerzi híveit magának a Harley-Davidson Sportster modellcsaládja. Most egy bomba ajánlat is jár melléjük! (x)
Elolvasom »Vajon milyen újdonságokkal készülhetnek a KTM mérnökei azokon felül, amiket már nagyjából tudunk? Mik tűnnek logikus lépésnek az osztrákoktól?
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »