| MV Agusta Turismo Veloce 800 | |
| MOTORTÍPUS | Háromhengeres soros négyütemű 12 szelepes DOHC benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 798 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 79,0 x 54,3 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Mikuni elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,2:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 81 (110) / 10’150 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 80 / 7’100 |
| INDÍTÁS | Elektronikus önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Hidraulikus működtetésű nedves csúszókuplung |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális, MV EAS 2.0 kétirányú gyorsváltóval |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | ALS térhálós csőváz alumínium segédvázzal |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / 108 |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
Ø 43 mm Marzocchi fordított teleszkópok állítható előfeszítéssel és csillapítással, rugóút 160 mm
|
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Sachs progresszív központi rugóstag állítható előfeszítéssel és csillapítással, rugóút 165 mm
|
| ELSŐ FÉK |
Ø 320 mm kettős úszúágyazású tárcsafék oldalanként 4 dugattyús Brembo féknyereggel, Bosch 9 Plus ABS
|
| HÁTSÓ FÉK | Ø 220 mm szimpla tárcsafék 2 dugattyús Brembo féknyereggel, Bosch 9 Plus ABS |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 – ZR 17 M/C (58 W) |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 – ZR 17 M/C (75 W) |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 129 |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’125/910/n.a. |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’445 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 850 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 140 |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 191 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 21,5 |
| LEGNAGYOBB SEBESSÉG (KM/H) | 230 |
| ÁR (HUF, 2017 SZEPTEMBER) | 5’530’000.- |
Cimkék:
Egyre többen ülnek motorra. Íme, néhány gondolat a friss motoros jogosítvány mellé, melyeket sok éves tapasztalattal sem árt megfontolni.
Elolvasom »A hosszú szárú, merev csizmák megvédenek de kényelmetlenek. A könnyű lábbelik pedig nem óvnak eléggé. Az Alpinestars Belize éppen a középút. (x)
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »