MV Agusta Turismo Veloce 800 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A motor nem kiugróan erős, viszont minden körülmények között remekül használható – közútra pedig bőségesen elég amit tud. Az erőátvitel egy káprázat!
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 10 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 10 | |
Összesen | 50 | 45 | |
Futómű |
Az alapváltozatú Veloce Turismo futóműve szerszámmal, de minden paraméterében állítható. Tudása bőségesen elég, a hazai utakon komfortja elfogadható. Egyedül nagy tempós egyenesfutását zavarják meg a kamionok turbulenciái.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 7 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 34 | |
Biztonság |
Mindenben a maximum – egyedül kanyarban nem érdemes csipegetni az első féket.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 37 | |
Mindennapi használat |
A vezető közepesen hegyes térdszöggel, kényelmesen ül. Az utas helyzete is jó, ülőlapja lehetne még jobb. A szélvédelem közepes testmagasságig jó. A motor felszereltsége és kidolgozási minősége viszont mindent visz!
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 4 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 42 | |
Költségek |
A motor drága, de minden ráköltött fityinget vastagon megszolgál! Fenntartási költségei nem ígérkeznek veszélyesnek.
|
||
Ár | 10 | 3 | |
Fogyasztás | 5 | 3 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 9 | |
Mindösszesen | 200 | 167 |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »