| MV Agusta Turismo Veloce 800 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A motor nem kiugróan erős, viszont minden körülmények között remekül használható – közútra pedig bőségesen elég amit tud. Az erőátvitel egy káprázat!
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 10 | |
| Rugalmasság | 10 | 8 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 10 | |
| Összesen | 50 | 45 | |
| Futómű |
Az alapváltozatú Veloce Turismo futóműve szerszámmal, de minden paraméterében állítható. Tudása bőségesen elég, a hazai utakon komfortja elfogadható. Egyedül nagy tempós egyenesfutását zavarják meg a kamionok turbulenciái.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 7 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
| Komfort | 10 | 8 | |
| Összesen | 40 | 34 | |
| Biztonság |
Mindenben a maximum – egyedül kanyarban nem érdemes csipegetni az első féket.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 10 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
| Összesen | 35 | 37 | |
| Mindennapi használat |
A vezető közepesen hegyes térdszöggel, kényelmesen ül. Az utas helyzete is jó, ülőlapja lehetne még jobb. A szélvédelem közepes testmagasságig jó. A motor felszereltsége és kidolgozási minősége viszont mindent visz!
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 9 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 4 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 42 | |
| Költségek |
A motor drága, de minden ráköltött fityinget vastagon megszolgál! Fenntartási költségei nem ígérkeznek veszélyesnek.
|
||
| Ár | 10 | 3 | |
| Fogyasztás | 5 | 3 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 9 | |
| Mindösszesen | 200 | 167 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Cimkék:
Egyre többen ülnek motorra. Íme, néhány gondolat a friss motoros jogosítvány mellé, melyeket sok éves tapasztalattal sem árt megfontolni.
Elolvasom »A hosszú szárú, merev csizmák megvédenek de kényelmetlenek. A könnyű lábbelik pedig nem óvnak eléggé. Az Alpinestars Belize éppen a középút. (x)
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »