Csapó Zoli jelezte néhány hete, hogy az ősz beköszöntével érdemes lenne ismét egy cikket megjelentetni az Onroad.hu felületén a motoros biztosítás kapcsán. Hiszen azáltal, hogy közeledik a vége felé a motoros szezon, még egyáltalán nem múlik el annak fontossága, hogy felelősségteljes emberként gondoskodjunk saját anyagi biztonságunkról. Ezt követően gyors egymásutánban Zee kollégám elütött egy biciklist – ő ugyan nem sérült meg, de a motorja csúnyán összetört -, majd pár napja egy esős körforgalomban nekem is sikerült összekarcolni a saját motoromat. Már az aszfalttal, ami ráadásul valószínűleg némi bordasérülést is eredményezett. Emlékszem, amikor anno megkötöttem a Protektoromat, félig kötelességtudatból tettem – de legbelül már akkor is tudtam, amiben ma viszont biztos vagyok: enélkül motorozni elég komoly felelőtlenség. Na de inkább nézzük, miket üzen a motoros balesetek terén sajnos nagyon tapasztalt Csapó Zoli, a Motorosbiztosítás létrehozója nekünk! A végén pedig azt is megtudod, hogyan járhatsz akár nagyon jól, mint az Onroad.hu olvasója!
Elérkeztünk a motoros idény második feléhez. Nekem ez nem csak arról szól, hogy közeledik a téliesítés, ugyanis ilyenkor sokkal gyakrabban kell a motoros balesetet szenvedett ügyfeleim kárkifizetéseit intéznem, mint a nyár közepén. Balesetek szempontjából az idény eleje és a szeptember-október a legdurvább minden évben. Mostanra több éves statisztikával rendelkezem, így elmondom nektek, milyen bajok érik őket. Húsz százalékuk “elkottáz” valamit, tehát önhibájából töri össze magát. Hatvan százalékuknak “segít” egy közlekedőtárs – jellemzően egy autós, néha kerékpáros vagy gyalogos. A maradék körülbelül húsz százalék pedig a háztartásban töri össze magát.
Mindenkit kapacitálok arra, hogy oldja meg a saját pénzügyi biztonságát baleset esetére. Az eszköz megvan ehhez a motorosoknak. Proetktor Motoros baleset biztosítás a neve. Egész egyszerűen meg kell értenünk azt, hogy egy “sima” csukló- vagy könyök-, esetleg bokatörés az esetek túlnyomó felében 3-6 hónapra is munkaképtelenné teszi az embert. Anyagilag pedig komoly kiesést – vagy akár a munkánk elveszítését is jelentheti ez az egész. Amennyiben komolyabb sérülés történik, akár évekig is elhúzódhat a rehabilitációnk. Idén is lett sajnos egy rokkant ügyfél, aki elé kikanyarodtak és még arra sem volt ideje, hogy elkezdjen reagálni a szituációra. Szerencsére egyre többen értik meg, hogy ugyanúgy kötelező rendelkezni a mai anyagi világunkban saját személyünk bebiztosításával, mint a gépjárművünk kötelezőjével.
Abban az esetben, ha nincs biztosításod, óriási bajban vagy ha egy komolyabb sérülés keletkezik a testedben. Tavaly volt szerencsém átesni egy komoly három órás lábszárműtéten saját motoros balesetem után. Ezt követően fél évet kellett rehabilitálnom magam: mankóznom, satöbbi. Több biztosításom is volt és nagyon jól jött az a pénz, aminek igazából jelentős része elment a költségekre. Gyógytornász, eszközök, kiesett idő, állandó taxi, paraszolvencia, miegyéb. És még lesz egy műtétem, amikor a kosárnyi vasat kiszedik a lábamból. Én szerencsésnek mondhatom magam, hogy ennyivel megúsztam az egészet.
Nem mindenki mondhatja el ezt magáról. Ami alapban kell, hogy legyen mindenkinek az a következő. Egy mindenre kiterjedő baleset-biztosítás. A Protektor Motoros Baleset-biztosítást azért hoztam létre, hogy a közlekedésben leggyakrabban előforduló hatások következményeire olyan védelmet nyújtson, amekkorát szeretnénk. Hatféle verziója van ezeknek. A személyes biztosításunk mellett pedig egy motor casco az, ami sokat jelent a bajban. Abból pedig a motorunkat tudjuk felújítani vagy akár újat venni, ha olyan nagy a kár.
Ezen biztosítások nélkül ugyanis száz százalékban mi viseljük nem csak az elszenvedett kár teljes összegét, hanem a balesetünk és testünkben keletkezett valamennyi sérülés, vagy akár fogyatékosság anyagi következményeit is. Havi 2-4’000.- forintos költségről beszélek átlagban, ami többnyire egy tank benzin ára a motorban. No és mi van a mérleg másik serpenyőjében? Egyik nemrégiben balesetet szenvedett ügyfelem 30 százalékos fogyatékkal élő lett a sérülések következtében. Mivel Profi Protektora volt, nagyon rövid időn belül egy ötmillió forintos segítséget kapott a biztosítótól. Ami a visszafordíthatatlanon nem segít, de a további életén igen!
Ezért a tényleg minimális költségért elérheted, hogy legalább anyagilag ne szenvedj kárt. Az eszköz és a döntés a te kezedben van. És miért bír ez ilyen jelentőséggel így a szezon végén is? Egyrészt amit fentebb írtam: megmagyarázhatatlan módon ilyenkor ugyanúgy megugrik a motoros balesetek száma, mint tavasszal (ami megmagyarázható). Másrészt a Protektor télen is “vigyáz rád”, amikor a vas a garázsban pihen – hiszen bármiféle sérülés akkor is érhet ám! Így ha te még nem rendelkezel megfelelő, téged mint motorost valóban anyagilag védő biztosítással, bátran kösd meg most! Nem csak azért, mert éppen intenzív motoros baleseti időszakot élünk – mint az Onroad.hu munkatársainak példái is mutatják -, hanem mert most némi szerencsével még jól is járhatsz!
Amennyiben még nem rendelkezel Protektor motoros biztosítással, a fentiek alapján talán érdemes megfontolnod: most kell megkötni! Ezzel biztosíthatod anyagi biztonságodat akár egy szezon végi elesésből származó, akár egy téli “civil”, akár pedig egy 2018 során bekövetkező szintén motoros sérülés esetén. A Protektor ugyanis egy éven keresztül szinte minden komoly sérülésre fizet. Abban az esetben pedig, ha az Onroad.hu felületén keresztül jelentkezel, és a megkeresést követően meg is kötöd meg biztosításodat, némi szerencsével ingyen élvezheted egy éven át annak védelmét.
Az Onroad.hu olvasói közül szeptember 30-ig regisztrálók és valóban biztosítást kötők közül egy szerencsés ugyanis visszakapja a befizetett teljes éves biztosítási díját. Igen, így valóban egy éven keresztül ingyen és bérmentve vigyáz majd rád a Protektor. Akár motoros balesetet szenvedsz, akár más baj ér. Mert az anyagi biztonságra mindig szükséged van!
A cikkben levő kiemelt linkekre kattintva megadhatod adataidat, majd a Motorosbiztosítás munkatársa felkeres. (Támogatott tartalom.)
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »