Amennyiben valaki napi szinten motorozik a városban, jó döntés beruházni egy félig nyitott sisakra. Gondoljuk végig: azt egyszerűbb fel- és levenni, valamint jobban szellőzik. Az állrész hiánya eltántoríthat pár embert, de a biztonság kérdéskörébe most ne menjünk bele. Azt viszont mindenképp el kell ismerni, hogy az ilyen stílusú bukósisak valóban kevesebb védelmet nyújt a gyakran szembejövő repülő ízeltlábúakkal szemben. Mai történetünk azonban ennél cifrább.
Ezzel feltehetőleg brazil motoros barátunk is tisztában volt, arra viszont nem számított, hogy pont az ő sisakjában fog letanyázni egy kaptárnyi méhecske. Nincs túl sok infó az esetről, annyit lehet tudni, hogy emberünk lerakta a motorját, a sisakot a kormányra akasztotta, majd indult dolgára. Mire visszaért, a váratlan potrohos vendégek már magukévá is nyilvánították szerencsétlen sisakját, ellenkezésnek teret nem engedve. Mivel mára már szinte mindenkinek van legalább egy vagy akár több telefonja, kép és videó is készült az esetről. Íme az egyik:
Főhősünk volt annyira bölcs, hogy nem állt neki egyedül elhessegeteni a fullánkos betolakodókat, így feltehetőleg megúszta csípések nélkül. Végül megérkezett a felmentősereg a tűzoltók személyében, akiknek sikerült eltávolítani a méheket a bukóból. A módszert nem ismerjük, de a sisakot azért remélhetőleg sikerült megmenteni. Bármi is vonzotta oda a rovarokat, reméljük, nem áll szándékukban visszatérni, mi pedig csak találgatni tudunk, hogy miért pont azt a sisakot választották kaptárnak.
Azért ebben a sztoriban is van némi tanulság: bármilyen bukósisakot választunk, ne hagyjuk a motoron, inkább vigyük magunkkal. Elvégre egyszerűbb azt a másfél kilót cipelni, mint egy kaptárt eltávolítani belőle a motorozás folytatása előtt, nem?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »