Az India.com szerint a Yamaha teszteli az új 250-es Fazer-jét, ami várhatóan az év végén piacra is kerül a szubkontinensen. Az FZ225-ös modell alapján készülő új utód célja, hogy megerősítse a vállalat pozícióját a könnyűsúlyú gépek területén.
Az interneten olyan kémfotók terjednek az új Fazerről, amelyekből látható, hogy egy egész pofás kis gépet raktak össze. Egy darabból álló egyenes kormánnyal, hagyományos első villával és szóló első tárcsafékkel van felszerelve. Az első beszámolók szerint a kis 250-es digitális LCD műszerfallal és fénydiódás világítással rendelkezik, különálló utasüléssel, és központi hátsó rugóstaggal lett ellátva.
Az első féktárcsa 282, a hátsó pedig 220 milliméteres. Amíg az FZ225-ös nem rendelkezett ABS-el, az India.com cikkében arról találgatnak, hogy vajon a FZR250 fog-e? Ugyanis a modell legtöbb vetélytársa már ezzel együtt gurul le a futószalagról.
Az öt sebességes, 249 köbcentis egyhengeres léghűtéses vas 20,6 lóerős 8’000-es fordulaton, csúcs forgatónyomatéka pedig 20 newtonméter 6’000-en . Azt még nem jelentették be, hogy mennyire kell zsebbe nyúlnia annak, aki ezt a kis Fazert szeretné hazavinni a szalonból. Noha várhatóan többe fog kerülni, mint az FZ225-ös modell.
Egyelőre még semmit nem lehet tudni arról sem, hogy mikor dobják piacra az Egyesült Államokban vagy Európában. Mivel mostanság más gyártók egyre több könnyűsúlyú motorkerékpárt kezdenek globálisan forgalmazni, elég nagy a valószínűsége annak, hogy a Yamaha is követni fogja a példájukat.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Schuberth az új R2-es bukósisakot egy olyan nyereményjátékkal népszerűsíti, amivel komoly európai motoros túrát nyerhetünk. Igen, mi is!
Elolvasom »A Yamaha bemutatta teljesen átdolgozott YZ450F cross motorját. Az újítások közt először szerepel a vezeték- és szerszám nélküli tuningolhatóság.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »