A béléses cuccoknál arra kell figyelni, hogy a megfelelő szűkítési lehetőségek rendelkezésre álljanak. Ennek hiányában ugyanis amikor kivesszük a bélést, a protektorok könnyen elmozdulhatnak. Ebben szerencsére a Yokohama kabátja jelesre vizsgázik. Tépőzáras állítási lehetőséget találunk a mandzsettán, három fokozatban pedig patentokkal a felkaron. Fokozatmentes hevederes állítás van a deréknál, tépőzáras a csípőnél és érdekességképpen még a kabát belseje felől is találunk az alsó íven egy gumis megoldást. Protektorokkal a kritikusnak számító vállnál és könyöknél találkozunk, utóbbi elég hosszú, jóval túllóg az alkar közepén. Emellett találunk még protektor-előkészítéseket, amibe az Alpinestars puha szivacsot tesz. Természetesen van ilyen zseb a hátnál, ahova saját maga is kínál becsúsztatható protektort, de ha kivesszük a szivacsot, dönthetünk bármilyen ruha alatt viselt változat mellett is. Ami nagyon nem szokványos, hogy a mellkasnál is találunk védelmi vonalat, amiben szintén ott van alapból a lukakkal ellátott szivacs.
Videónkból részletesen megismerheted a Yokohama tulajdonságait
Zsebek tekintetében nem kínál annyi lehetőséget, mint egy horgászmellény, de ami szükséges, azt magunknál tarthatjuk. Kivétel nélkül az összes kívülről elérhető zseb vízálló cipzárral van felszerelve. Kettő külső zsebet találunk, egyet pedig kabát cipzárjának lehúzása után a mellkas magasságában, ahová Napóleon is el szereti rejteni a laposüveget. Utóbbi meglehetősen nagy és mély, ha a telefonunkat tennénk ide, biztos, hogy bármelyik ma kapható tepsi elfér itt. Ráadásul a Drystar védelme alatt ez a zseb külön is vízálló anyagból van kialakítva. A külső kabáton és a termobélésen is találunk 2-2 belső zsebet derékmagasságban. Összességében tehát amit mindenképp magunknál szeretnénk tartani, az betuszkolható a kabátba.
Ami a kétrétegűség mellett iszonyatosan tetszett, hogy a béléssel nem kell külön kört futni öltözéskor, csak a külső kabát cipzárját kell felhúzni, és már indulhatunk is. A bélés amúgy nagyon gyorsan ki-be tehető, bár nem volt farkasordító hideg, de bátran bevállaltam volna egy 5-7 fokos reggelt is. Amikor pedig ki volt szedve, a 16 fokban nem volt fullasztóan meleg az egy helyben ácsorgás sem. Ezt elég sokat tesztelhettem, mivel egy videó felvétele nem megy egyik pillanatról a másikra.
Amikor végre motorra pattantam, a termobéléssel egyértelműen melegem volt a március végi tavaszban. A következő körben a bélést kivéve kifejezetten kellemes volt a hőérzet, így elérkezettnek láttam az időt a szellőzés kipróbálására. A szellőzőzsebeket a kabáton vállmagasságban elöl és hátul találjuk, valamint a becsatolt mandzsetta mellett lehetőségünk van majdnem könyökig felhúzni a kabátujjon a cipzárt. Ilyenkor végre megcsodálhatjuk az anyag belső felére laminált Drystar membránt is. Mindent kicipzározva menet közben nem mondanám, hogy felkeményedtek a mellbimbóim a hidegtől. Araszolásnál szinte semmit nem éreztem. Nagyjából 40-50 kilométer/óra környékén viszont már beindult a ventilláció, a vénámnál és vállam felett éreztem a rajtam átfújó fuvallatokat. 30 fok környékén valószínűleg nem egy leányálom, a tartós nyári melegben egy teljesen hálós külön szett úgyis jobb megoldás.
A következő oldalon részletesen megnézzük a nadrágot és pálcát törünk. Lapozz!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A tavalyi SV650 teszt után kíváncsian vártam, mit tud majd az azonos blokkal szerelt Suzuki V-Strom 650 XT. Megérte várni?
Elolvasom »Motoros társunk kötött magára biztosítást. Mivel imád crossozni, többfélét is. Aztán amikor megtörtént a baj, a Protektor megszolgálta az árát! (x)
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »