Suzuki V-Strom 650 XT ABS 2017 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A blokk továbbra is zseniális, az áttételezés jó, ha kell megindul, a vibráció kellemes, egyedül talán a hangja lehetne egy kicsit tökösebb. Ez a teljesítmény egy személlyel bőségesen, két személlyel kieglégítően elég, a mindennapokban jól használható, barátságos karakterrel.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 9 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 3 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 41 | |
Futómű |
A futómű hibátlan a magyar utakra, a jó aszfaltot imádja, a változó minőségű útburkolatot jól tolerálja. Nagy hupákhoz viszont kemény a rugózás és rövid a rugóút. A hátsó traktus szerszám nélkül, könnyen állítható a terhelés függvényében.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 31 | |
Biztonság |
Nem harapós, de jól adagolható fék, a teljesítményhez méretezett hatásfokkal, az első fékkar talán járhatna hosszabb úton. A hátsó ABS sajnos nem kikapcsolható, ellenben a menetstabilizáló egy csomó paraméter alapján dolgozik.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 9 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 4 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
Összesen | 35 | 31 | |
Mindennapi használat |
A vezetési pozíció átlagos méretekkel pazar, ennél kényelmesebb már csak akkor lehetne, ha az ülés zselésítve lenne. Az utas kényelme kipróbáltan jó. Jól mutat, sőt kívánja a dobozokat, a gyári kínálatból is sokféle tárolási lehetőség közül választhatunk. A műszerfal sok információt jelenít meg, és a kormányról vezérelhető. Láncolajozóval a karbantartásra is maximális pontszámot kapna.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 3 | |
Pakolhatóság | 5 | 5 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
A Suzuki V-Strom 650 XT-be nehéz belekötni, ami hiányzik belőle/róla az kiegészítőkkel könnyen és gyorsan orvosolható. Ár/érték arányban magasan veri a konkurenseket. Szerethető motor, tartós barátsághoz
|
||
Ár | 10 | 10 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 18 | |
Mindösszesen | 200 | 168 |
Suzuki V-Strom 650 XT ABS 2017 | |
MOTORTÍPUS | Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 645 |
FURAT X LÖKET (MM) | 81 mm x 62,6 mm |
KEVERÉKKÉPZÉS | elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11,2:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 53kW (71LE) |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 62/6’500 |
INDÍTÁS | Elektronikus |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | lánc |
VÁZ | Aluminium |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 110 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Teleszkóp, tekercsrugó, olajcsillapítás |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás (állítható) |
ELSŐ FÉK | 310 mm-es dupla tárcsa, kétdugattyús féknyereg, ABS |
HÁTSÓ FÉK | 260 mm-es tárcsa, egy dugattyús féknyereg, ABS |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli Bridgestone Battlax Adventure A40 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli Bridgestone Battlax Adventure A40 |
KÁROSANYAG KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’275 / 910 / 1’405 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’560 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 (810 és 850 is rendelhető) |
HASMAGASSÁG (MM) | 170 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 216 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 20 |
ÁR (HUF, 2017 ÁPRILIS) | 2’499’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »