Mindenki nagyot nézett, amikor a Polaris Industries bejelentette, hogy lehúzzák a rolót a Victorynál. Élen jártak az elektromos meghajtású motorok terén a Brammo-val karöltve, ezért is volt meglepő, hogy a sikeresnek vélt márkát megszüntetik. Persze nem agyalágyultak vezetik ezt a cégóriást sem, így várható volt, hogy hamarosan jelentkeznek ebben az ügyben. Mivel a konkurens Harley-Davidson már évek óta fejleszti a Livewire nevezetű villany-cruisert, ezért kézenfekvő ötletnek tűnik a Polaristól, hogy az örök rivális Indian Motorcycle is piacra dobjon valami hasonló gépet.
A Brammo technikája kiváló kiindulási alap lesz az elektromos Indian számára – a Victory Empulse-ban is bevált
Bizonyára sokan felhördülnek a hír hallatán, mert szerintük egy Indian csakis V2-vel az igazi – efféle negatív felhangok a Harley bejelentése után is voltak. A fejlődés viszont megállíthatatlan és miért hagynák kárba veszni a mérnökök azt a tudást, amelyet a Victory Empulse fejlesztése során szereztek? Igaz, van még mit csiszolni a technikán, ugyanis az Empulse nagyjából 100-150 kilométert tudott megtenni egyetlen feltöltéssel. Ezt az értéket szeretnék feltornázni legalább 200 kilométer fölé. Ha ezt sikerül megoldani, akkor versenyképes alternatívát jelenthet a jövőben az akkumulátoros Indian.
A Harley-Davidson Livewire is hasonló szentségtörésnek tűnt a bemutatkozásakor – mára azonban megemésztettük a gondolatot
A hír egyenesen a Polaris csoport vezérigazgatójától származik. Steve Menneto szerint az elkövetkezendő 4-5 évben kerülhet sorozatgyártásra az elektromos Indian. A motor teljesítményét a Harley-Davidson Livewire erejéhez próbálják majd igazítani, de annál sokkal nagyobb hatótávolságot kínálnának. A járgány áráról egyelőre mindenki csak találgat, hiszen még hivatalos látványterv sincs a láthatáron, nemhogy prototípus, amelynek a felszereltsége alapján találgathatnánk.
Cimkék:
Kezelésbe vették a Suzuki mérnökei az utcai ezres gépeiket. A 2017-es évet új színekkel és növelt teljesítménnyel köszönti a GSX-S1000.
Elolvasom »A South Garage egy szemet gyönyörködtetően futurisztikus gépet faragott a Ducati Scramblerből. Az Essenza különdíjat is nyert.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »