Sok motoros esküszik a sportkipufogó fontosságára. Nem is kizárólag a teljesítmény növelése miatt, hanem mert őszintén hiszik a “loud pipes save lifes” mondást – magyarul “a hangos cső életet ment”. Ezen persze lehet vitatkozni – jómagam sem vallom a nézetet. De az ideológiákat inkább hagyjuk, hiszen most egyáltalán nem komoly oldalról közelítjük meg a nagy és megosztó kérdést.
A lenti videón látható szerkezet két komoly előnnyel rendelkezik az összes többi sportdobbal szemben. Egyrészt házilag, valószínűleg igen alacsony bekerülési költségből létrehozható. (Valamilyen ipari kémény alapanyaga kell hozzá, meg némi kézügyesség.) Másrészt tényleg rohadt hangos! Íme:
Akadnak azért hátrányai is. Például városi forgalomban kissé zavaróak lehetnek a méretei. Nagy sebességnél is kérdéses, mennyire stabilan marad a helyén. Ja, és erre aztán tuti felfigyel a rend szigorú őre is!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »