Sok motoros esküszik a sportkipufogó fontosságára. Nem is kizárólag a teljesítmény növelése miatt, hanem mert őszintén hiszik a „loud pipes save lifes” mondást – magyarul „a hangos cső életet ment”. Ezen persze lehet vitatkozni – jómagam sem vallom a nézetet. De az ideológiákat inkább hagyjuk, hiszen most egyáltalán nem komoly oldalról közelítjük meg a nagy és megosztó kérdést.
A lenti videón látható szerkezet két komoly előnnyel rendelkezik az összes többi sportdobbal szemben. Egyrészt házilag, valószínűleg igen alacsony bekerülési költségből létrehozható. (Valamilyen ipari kémény alapanyaga kell hozzá, meg némi kézügyesség.) Másrészt tényleg rohadt hangos! Íme:
Akadnak azért hátrányai is. Például városi forgalomban kissé zavaróak lehetnek a méretei. Nagy sebességnél is kérdéses, mennyire stabilan marad a helyén. Ja, és erre aztán tuti felfigyel a rend szigorú őre is!
Cimkék:
A MotoPartsShop.hu webáruházában minden termékből kedvezmény jár, de csak az Onroad.hu olvasóinak. Ajándékötletet viszont mindenkinek adunk! (x)
Elolvasom »Sok értelmetlenséget építettek már elvarázsolt konstruktőrök, de sok szempontból ez a masina viszi a prímet. 48 henger és két kerék. Brutális.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »