Szabari Balázs régi jó ismerősöm, hiszen előző “civil” foglalkozásom (lábbeli kiskereskedelem) során gyakran találkoztunk. Maga is motoros, nagy motorrajongó és az Onroad.hu olvasója is hosszú évek óta. Idén régi vágyát beteljesítve kiutazott Milánóba, és még a sajtónapon (amikor nincs akkor tömeg) bejárta az EICMA csarnokait. Azok számára, akik eddig motoros kiállításként a budapesti rendezvényt ismerik: szorozzák azt meg tízzel – hússzal – harminccal, és akkor talán legalább a méretét el tudják képzelni a milánói seregszemlének. Balázs a következőket írta az átküldött néhány fotó mellé:
“Küldök néhány képet, amit a kiállításon készítettem. Azt gondolom, hogy már mindenki látta az újdonságokat és mindenki hallott már a legújabb megoldásokról. De a kiállításon elbújva igazi gyöngyszemeket lehet találni. Szerintem ezekért érdemes kiutazni, mert lehet, hogy ténylegesen fel tudod használni őket és nem kerülnek csilliárdokba. Ugyanakkor az is lehet, hogy simán elmész mellette, ha nem a kiállításon látod.
Például nagyon tetszett és beszerzésre ajánlom a “Push and Block” lopásvédelmi eszközt, amit az oldaltámasz vagy a központi támasz mellé-mögé kell felszerelni. Szerintem király. Vagy a Heatech fűthető motoros ruházata. Szívesen kipróbáltam volna egy novemberi délután! Valamint nagyon tetszett a “Heated products by Klan” szintén fűthető ruházata, főleg a kesztyű – mert az működik tölthető akksival is.
A Samsung Smart kerékpárja is elgondolkodtató volt. Igazi városi használat, környezetvédőknek és a mobil alkalmazások rajongóinak való cucc. Nagyon jónak ígérkezik a HJC bukógyár SmartON rendszere is. Ugyanakkor itt találtam meg a számomra legkényelmesebb sisakot, pedig felpróbáltam már a világ összes bukóját buta-nagy fejemre. Tudod, én a felnyithatókat kedvelem. A HJC SY Max III. mindent vitt nálam.
A motorok közül leginkább a Yamaha T7 koncepció motor tetszett amiért sírva könyörögnék, hogy csak egy körre, csak egy körre légyszi! No meg az elektromos Simson, amely sokunknak komoly emlék formailag, ugyanakkor már egy teljesen modern, 21. századi városi robogó lett. Mivel az egész kijutásom elég kalandos volt, lehet, hogy megírom annak teljes történetét az Onroad.hu többi olvasójának.”
Köszönjük szépen a képeket és várjuk a bővebb élményleírást – az olvasóinkkal együtt!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »