Jön a 107 köbinches Harley-Davidson alap blokk

Forradalmi?
2016. július 28., csütörtök - Macko

Nem egy felfúrásról van szó, hanem sokkal többről: teljesen új erőforrásokra vált a Harley-Davidson. A 107 a legkisebb lökettérfogat lesz.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

Helmets on -
“Először is nem twin-cam, hanem single-cam kialakítású lesz, de hengerenkénti négy szeleppel.” Mármint 2 helyett 1 vezérműtengely? “A vezérműtengelyt lánc mozgatja, ” A képen nem így látni…szépen ott a lökúrúd (burkolócsőve)…vagy a főtengelyről lánc viszi át az áttételt odalent? furcsa lenne.. “a szelepállítás pedig már nem lesz hidraulikus. ” smucigok! Bár lehet ez az oka: “-A leszabályzási fordulat magasabb lesz a mostani Twin-Cam erőforrásokénál,”

Bemutatták a Harley új blokkját és 2017-es túragépeit – Onroad.hu -
[…] egy hónapja még pletykák és kémfotók alapján számoltunk be az érkező újdonságról – de a várakozásnak ezennel vége is szakadt: az új Milwaukee-Eight motorblokk […]

Előző bejegyzés

Zörög a haraszt, avagy új Fireblade a láthatáron!

2016. július 27., szerda
Új Fireblade

Következő bejegyzés

Elfogóvadász: Yamaha Tricity Police rendőrrobogó

2016. július 29., péntek
Hatósági

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt