A MotoPartsShop.hu webáruházat már indulásukkor bemutattuk nektek, és számos terméküket sikerült személyesen is kipróbálnom. A hatalmas áruválasztékban szinte minden megtalálható, amire egy motorosnak szüksége lehet – azonban nem minden terméket lehet simán interneten keresztül megrendelni. Jobban mondva nem célszerű – hiszen például honnan tudod egy bukósisakról, hogy jó-e a te fejformádhoz, illetve nem lesz-e elviselhetetlenül zajos a saját motorodon. Így a webáruháznak is szüksége volt egy bemutatóüzletre. Ez eleinte az Ostrom utcában volt – a Vár tövénél levő bolt tényleg a város szívében helyezkedett el, de a meredek utcában bizony néha nem volt egyszerű letámasztani a motort.
Így hát ideiglenes megoldásként a Törökvész útra került át a telephely, az azonban – bár akár kamionnal is le lehetett parkolni előtte – nagyon kicsi és kényelmetlen társbérlet volt. Most viszont végre ismét új – immáron végleges – helyére költözött a MotoPartsShop.hu bázisa: a Szilágyi Erzsébet fasor 17-21-ben találhatóak meg. A Széll Kálmán (lánykori nevén Moszkva-) tértől szinte azonnal odaérsz: motorral a Nyúl utca után szépen fel lehet állni a járdára. A logó már messziről észrevehető, ha figyelsz egy kicsit. Elugrottunk mi is megnézni, milyen az új hely.
Az üzletnyitáson kívül azonban akad még egy fontos információ is a céggel kapcsolatban. Ugyanis az üzletbe szükség lenne egy igazi motoros vénájú csapattagra! Jó kommunikációs készséggel és üzleti érzékkel megáldott munkaerőt keresnek napi hat órás munkára. Igen, ebbe a boltba, amit fentebb a filmben láttál. Amennyiben rácsapsz a lehetőségre, a feladataid lesznek: a webshop gördülékeny működtetése, az érdeklődők és a vevők szakszerű és kedves kiszolgálása. Sőt, örülnének ha besegítenél motoros témájú cikkeik írásába is. Elvárás a motoros műszaki ismeret, és előny ha motorozni is szeretsz. Fényképes önéletrajzodat (fizetési igény megjelöléssel) az allas@tesztmedia.hu címre küldd.
Hátha legközelebb már te adod át a tesztre befogott cuccot…
Cimkék:
A motorosbalesetek során nem a gerinc sérül leggyakrabban, viszont ha igen, a következmények gyakran súlyosak és maradandóak. Tehát védeni kell!
Elolvasom »A Yamaha túrabálnája, az FJR eddig is nagyon jó motor volt, most azonban még csiszoltak rajta egy keveset. Nézzük milyen lett az ikon 2016-ra!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »