A forradalmár: Shark Evoline 3 teszt

Bukósisak teszt
2016. április 16., szombat - Macko

Az összes bukósisak kategória - nyitott, zárt és felnyitható - előnyeit igyekszik egyesíteni a Shark Evoline 3. Kipróbáltuk, hogy sikerül neki.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

ZenÉsz -
Üdv! Kicsit csodálkoztam, hogy ez a sisak eddig nem került nálatok górcső alá, pedig innovatív megoldásával és praktikusságával megérdemli, hogy bemutassátok. De ami késik… 🙂 Én kb 1 éve használom már, és teljesen egyet tudok érteni Macko által leírtakkal. Nekem mondjuk csupasz motoron (Yamaha xv1100) kb 90-100-ig nyitottan is kellemes, ilyenkor az állrész egy egyszerű spoilerként funkcionál. 110 körül célszerű zárni. A felső szellőzése nagyon gyenge! 120-130 körül pedig már hangos is, ilyenkor kell a füldugó.

ZenÉsz -
Még egy apró észrevétel: az állrész nyitásához nem kell a plexit először felhajtani, az s3-nál már ez automatikusan megtörténik az állrész nyitásakor.

Macko -
Az ok egyszerű: eddig nem kaptunk. Most a Szallerbeck jóvoltából sikerült – az importőr most sem adna. A plexi felnyitása érdekes, mert kiemelték, hogy ezt így kell… 🙂

MGP -
Evoline2 -t használok vagy három éve, elégedett vagyok vele. Elsőre tényleg nagyon nehéznek tűnt (az is), főleg egy 1100g-os zárt Shoei után. De kellett a nyitható állrész, főleg a városban. Mostanra a napfényplexi lett kicsit karcos, és néha akad, valamint a tömítőgumi vált le egy szakaszon, amit vissza kellett ragasztani. A plexi viszont még mindig karcmentes, nagyon jól bírja. Amit a II.-es szériából hiányoltam mikor megvettem, hogy nem volt benne hely a fülesnek, még a vékony hangszórósnak sem, ott kicsit faragni kellett.

Ogerg -
Hát nem is tudom. nem akarok senkit megsérteni mert mindenki azt használ amit csak akar. Azonban egy rendes nagy motoron. Nekem az állba nyíló kivitelű sisakok gyengécskének érződnek. Minél több benne a mozgó vagy mozgatható alkatrész annál nagyobb egy bukásnál az eltörés lehetősége. A szellőzést és a városban való nagy látószöget megértem. Én sem rajongok a speed sisakokért. Én jómagam ezért használok egy Caberg Stunt sisakot. Széles és nagy a látószög belőle. Akad benne szemüveg is. A csőrös kivitel miatt nem rohad bele a pofám. Óriási a szellőző az elején. Ellenben jóval lentebb található a polcon (ár szempontból). Továbbá menetzaja sem mondható csendesnek. Nekem ez illett a leginkább a fejemre és ez a lényeg. Biztos jó egy ilyen sisak is é van nem egy ismerősöm akik komoly teljesítményű gépeken állba nyaló sisakot használnak, de nekem valahogy ez nem tűnik egészségesnek. Egy morphy törvényt idéznék. Ami elromolhat az el is fog.

Mindennapi partnerünk: Honda PCX 150 teszt – Onroad.hu -
[…] a ma kapható Honda PCX – miben jobb, mennyire változott az elődmodellhez képest. Mivel a Shark Evoline 3 tesztje miatt úgyis ott voltunk a Honda Szallerbeckben, kihasználtam az alkalmat, és az ötletes bukót […]

Előző bejegyzés

Japán-bajor nagymérkőzés: Africa Twin és F800GS teszt

2016. április 11., hétfő
Összehasonlító teszt

Következő bejegyzés

Mindennapi partnerünk: Honda PCX 150 teszt

2016. április 24., vasárnap
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák sorozat, 20. rész: a körforgalom

2019. szeptember 19., csütörtök

A körforgalom az a hely, ahol motorral elég könnyű elesni. Ráadásul vannak a két sávos kialakításúak, ahol még autóval is ütközhetünk.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Pusztuljon a lábszag: Alpinestars Faster-3 Rideknit teszt

2019. szeptember 17., kedd

Az Alpinestars legsportosabb megjelenésű motoros cipője, a Faster-3 mindenben sokkal jobb elődjénél. A teljesen szellős változatát próbáltuk ki.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Kicsinosított erénycsősz: Benelli BN302S teszt

2019. szeptember 15., vasárnap

Komoly szerkezeti változások nélküli ráncfelvarráson esett át a Benelli BN302 modellje. A kiváló A2-es motor neve is frissült: BN302S lett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Baleseti napló: így estem el motorral a Mátrában

2019. szeptember 13., péntek

Nekünk sem adja ki minden kanyar. Utólag már nem lehet sokat tenni, de megosztom veletek, hogyan estem el motorral a Mátrában.

Elolvasom »
Napló

Hirdetés