A Yamaha nemrég mutatta be az YZF-R25-R3 sportmotorjait – előbbi főként az ázsiai piacra készült, míg a nagyobb és igényesebb R3-at Európának szánják. Az R25 alapjait követve mutatkozott be az MT-25, amelyen felfedezhető, hogy az olcsóság volt a cél a keleti piac miatt. Azonban most az R3-as levetkőztetett változatáról jelentek meg a szabadalmi rajzok – ezt a motor a Yamaha már egyértelműen a nyugati vásárlóközönségnek szánja.
A gyártó történetében egészen a közelmúltig létezett az MT-03 kódjelű, 660-as, egyhengeres típus, amelyet most levált a sportmotor alapokkal rendelkező, de azonos nevű járgány. A műszaki adatok biztatóak – két henger, 321 köbcentiméter, 41 lóerő és 30 newtonméter és 160 kilogramm alatti tömeg.
Hivatalosan ugyan még nem mutatta be az új járművet a Yamaha, ám a rajzokon jól látszik, hogy a futóműve is megegyezik az idomos változatéval – valószínűleg a hangolása is hasonló lesz. Az egy-egy tárcsás fékberendezést blokkolásgátlóval tették biztonságosabbá, amely alapfelszerelés lesz az MT-n – az Európai Unióban 2016-tól minden 125 köbcentiméternél nagyobb motorkerékpáron kötelező lesz az ABS.
Cimkék:
Sokféle motoros túra létezik, de ezen az élvezeteken kívül sokat fognak a vezetői képességeid is fejlődni. Ez a túra ugyanis tréning is lesz!
Elolvasom »Végy egy vagány motort és egy csinos leányzót, a siker garantált lesz. Ha férfiember erre nem figyel fel, az vagy vak, vagy a saját nemét szereti.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »