Három kerék kétféleképpen: Intruder és Low Rider trike teszt

Új motor teszt
2014. december 12., péntek - Macko

Két nagyon eltérő három kerekű motort próbálhattuk ki. Mindkét trike nagyon újszerű és hatalmas élményben részesített, ismerkedjetek meg velük!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

bije -
Egy hasonló teszt oldalkocsis motorokkal? Mert ez tetszett nagyon 🙂

Macko -
Tervben van. Létezik egy olyan oldalkocsis BMW K1 Magyarországon, amelyből világviszonylatban egy darab van. Évek óta készülök becserkészni, és mindig elmarad. Úgyhogy napirendre tűzöm, de most nagyon! 🙂

galoscsabus -
Érdekes „dögök” ezek műszakilag, de semmilyen hatással nincsenek rám. Hiába a csillivilli feeling…. Talán ha egyszer mozgáskorlátozott leszek 😉 (A hét féltengely, gondolom két féltengely akart lenni)

XYZ -
Én egy Can-Am Spyder tesztet néznék meg szívesen.

Helmets on -
A Boom Intruder-t (vagy egy oldalkocsist) hasonló lehet vezetni mint egy quad-ot, azzal meg – kanyarodás terén – nincsenek jó tapasztalataim: mivel magasan ülsz, instabil az egész, max lassú járműnek jó 25 Km/h-ig:) Trike-okon legalább mindig van difi. A Low Rider is inkább azért lehet jobb kanyarban mert eléggé lent van a súlypont.

Macko -
XYZ: azt mi is nagyon szeretnénk! Ha összejön, mindenképpen megcélozzuk Kakucsot vele. 🙂

Macko -
Helmets: az Intruderen valóban volt egy olyan érzésünk, hogy ha agyon forszírozod, előbb-utóbb billen. De a lassú jármű hasonlat azért erősen eltúlzott. 🙂 A Low Riderrel viszont baromi jó volt kanyarodni. A körforgalomban, ahol együtt mozogtunk Ádámmal egészen elképesztő volt, mennyivel gyorsabban tudtam kanyarodni. De van ám recept az Intruder stabilitási hiányosságára. Azóta ugyanis sikerült kipróbálnom egy Hannigan K1200LT-t – a videója már megjelent -, na az kanyarsebességét tekintve nagyjából úgy fordult, mint a Low Rider. 😀

Helmets on -
Hát akkor a quad az valóban rosszabb lehet a kis tengely meg nyomtávjával:)

Szerpentinkirály: BMW K1200LT Hannigan trike teszt – Onroad.hu -
[…] hasonló felépítésű – pontosabban szólva annak tűnő – járművel, mégpedig a Boom Moto-Trike 1800-as Inruderrel. Elsőre nem sok eltérés van a két vas között – persze a kiindulási alapot […]

Szavazás: szerinted melyik a 2014-es év tesztmotorja? – Onroad.hu -
[…] Boom Trikes Moto-Trike Intruder 1800 – három kerék európai módra […]

Előző bejegyzés

A kis herceg nyomában: marokkói motoros túra, 1. rész

2014. december 08., hétfő
Motoros túra

Következő bejegyzés

A kis herceg nyomában: marokkói motoros túra, 2. rész

2014. december 15., hétfő
Motoros túra

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt