Az MT-09 elég jól sikerült a hangvillásoknak. Mindenkinek tetszett a soros háromhengeres blokk karakterisztikája, a remek futómű és az igazi motorozási élményt nyújtó gép úgy általában. A bevált receptekről pedig nagyon fontos minél több bőrt lehúzni a gyáraknak. Nem a szó rossz értelmében, hiszen ugyanazon a platformon elég sokféle megoldás képzelhető el, amelyek a motorosok nagy családjának különböző beállítottságú tagjait képesek megfogni. Ugyanakkor a fejlesztési- és gyártási költségeken sokat tud megtakarítani a márka – így aztán végül mindenki jól jár.
A scrambler stílusú MT-09 Street Tracker technikailag azonos az alapváltozattal, attól matt vázában és karosszériaelemeiben tér el, valamint számos alumínium- és karbon alkatrészében. A fejidomon és az oldalelemeken rajtszám-plakettek találhatók, de a kéttónusú ülés, a szélesebb lábtartók és az opcionális Akrapovic kipufogó is egyedivé (vagy legalábbis egyedibbé) teszik az MT-09 új változatát.
A három hengeres, 847 köbcentiméteres erőforrás nem változott, ugyanúgy 114 lóerőt és 87 newtonméter forgatónyomatékot szabadít a hátsó kerékre – vérbő motorozási élménnyel ajándékozva meg lovasát. Az MT-09 Street Tracker augusztusban kerül a Yamaha szalonokba.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »