Az utat nézd, ne a mobilodat!

Biztonság
2014. január 22., szerda - Macko

Rohanó világunk egyik szomorú velejárója az autóvezetés közbeni mobilozás. Ma már nem csak beszélünk, SMS-t írunk vagy akár chatelünk is.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

FeR1 -
Soha nem fogom megérteni, hogy miért kell felnőtt, cselekvőképes, belátással rendelkező személyeknek ezt magyarázni. Ha valaki smst ír, vagy a mobiljával játszik, újságot olvas, akkor a fenti három tulajdonságok valamelyikével biztosan nem bír. Fel sem fogják mit művelnek, fészbúkoznak, twittereznek, de akárcsak a leleveleiket olvasgatják és próbálnak rá válaszolni. Múltkor egy anyuka mellé gurultam be a pirosnál, a kislánya ott ült hátul – bekötve sem volt a gyerekülésbe, szabadon mászkált ide-oda, mer’ a gyereknek úgy jó! – miközben anyuka bőszen nyomogatta a mobilját. Kicsit jobban odasandítottam, hát nem a fészbúkot nyomogatta az istenbarma?! A másik eset ott történt, ahol az M1-M7 különválik – buszos ismerősömmel voltam, ment a „külső” sávban egy autó eléggé lassan, talán 70 körül. Szerettük volna megelőzni, de nem mertük, mert ahogyan írtam is, idézőjelben a külső sávot használta – a leállósáv és a belső között végig kacsázott. Először azt hittük, hogy rosszul van, de mire hangos dudaszóval elmertük kezdeni az előzést és mellé értünk, akkor láttunk be a vezetőhöz, aki nagy bőszen sms-t írt, azt meg leszarta, hogy eközben három sávot vesz igénybe, ott ahol már 130-cal közlekednek a forgalomban résztvevők. Hová tart a világ? Az óvodában nem kellett ennyi dolgot elmagyarázni! 🙁

Csecsebogyó -
Szerintem , ha nagyon akarnák megoldható lenn a dolog. Ha valaki beűl a kocsiba, automatikusan be kellen valami blokkolónak kapcsolni amitől nem lehetne írni a telon, s így hiába is próbálkozik a ,, tisztelt marha” !! És ezt előbb- utóbb megszoknák az emberkék 🙂

Macko -
Csecsebogyó: úgy hívják, GSM blokkoló. Nem is lenne rossz kötelezővé tenni. 🙂 Állítom, nagyot javulna a közlekedésbiztonság. Igaz, f@szbukozni attól még lehetne. 🙁

Előző bejegyzés

Élménybeszámoló a Dakarról

2014. január 22., szerda
Programajánló

Következő bejegyzés

Három henger vagy háromszáz köbcenti?

2014. január 23., csütörtök
Új modell

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt