A kardán históriája

Technika
2013. november 25., hétfő - Macko

A motorkerékpárok hátsó kerekének tengellyel történő meghajtását sokan a BMW-nek tulajdonítják. Pedig nem ők voltak az elsők.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Helmets on -
“A gyártó cég a holland FN (Fabrique Nationale de Herstal) volt” belga. https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Herstal

Macko -
Helmets: ebben az a legszomorúbb, hogy egy csomó adatot a Wikipediáról vettem, mert a forrásanyagban levőt kevésnek ítéltem meg. Ehhez képest sikerült elírnom – de köszönöm és javítom!

Macko -
Helmets: ráadásul kétszer. 🙁 De korrigáltam. Köszi még egyszer!

Helmets on -
Szivesen! Én még valami könyvben olvastam hogy ez egy belga motor gyártó volt és megmaradt bennem.

Előző bejegyzés

Honda-dömping 2014-re is

2013. november 08., péntek
EICMA

Következő bejegyzés

Forradalom: lefelé bővít a Harley

2013. november 29., péntek
Szentségtörés

Ezeket olvastad már?

Egyszerűbb az izzadtságod törölgetni, mint a saját véred!

2019. február 19., kedd

Túl vagyunk a 2019-es év első kellemes, napos hétvégéjén. Több motoros baleset történt, ami felvet néhány kérdést a motorozással kapcsolatban.

Elolvasom »
Biztonság

Motorozási technikák sorozat, 9. rész: a fékkezelés

2019. február 15., péntek

Visszatérünk az aszfaltra, de egyelőre semmilyen vészhelyzetről nincs szó. Mielőtt odaérne a sorozat, beszéljünk az általános fékkezelésről!

Elolvasom »
Motorozási technikák

Mennyit javít egy motoron a Wilbers progresszív első futómű?

2019. február 10., vasárnap

Saját motorom egy BMW F800GS. Ezzel derítjük ki, megéri-e beruházni egy Wilbers progresszív első rugóra. A véleménynél beszédesebb a videó.

Elolvasom »
Futómű tuning

A Kawasaki jóvoltából még jobb programmá válik a motoKvíz!

2019. február 08., péntek

Nem csupán a kedvezményezett jótékony szervezeteket támogatja a Kawasaki: belépésükkel a motoKvíz minden résztvevője csak nyerni fog!

Elolvasom »
Támogató

Hirdetés