A kardán históriája

Technika
2013. november 25., hétfő - Macko

A motorkerékpárok hátsó kerekének tengellyel történő meghajtását sokan a BMW-nek tulajdonítják. Pedig nem ők voltak az elsők.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Helmets on -
“A gyártó cég a holland FN (Fabrique Nationale de Herstal) volt” belga. https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Herstal

Macko -
Helmets: ebben az a legszomorúbb, hogy egy csomó adatot a Wikipediáról vettem, mert a forrásanyagban levőt kevésnek ítéltem meg. Ehhez képest sikerült elírnom – de köszönöm és javítom!

Macko -
Helmets: ráadásul kétszer. 🙁 De korrigáltam. Köszi még egyszer!

Helmets on -
Szivesen! Én még valami könyvben olvastam hogy ez egy belga motor gyártó volt és megmaradt bennem.

Előző bejegyzés

Honda-dömping 2014-re is

2013. november 08., péntek
EICMA

Következő bejegyzés

Forradalom: lefelé bővít a Harley

2013. november 29., péntek
Szentségtörés

Ezeket olvastad már?

Keeway V302C teszt: Egy kicsi, de nagyon bátor lépés

A Keeway meg merte tenni, hogy újra V2-es erőforrással szereljen egy vadonat új modellt. A V302C ráadásul kapható 125-ösben is!

Elolvasom »
Új motor teszt

MBP M502N teszt: Elsőre közel hibátlant!

2022. augusztus 22., hétfő

Az MBP ismét régi receptet követ: egykori olasz márkát támaszt fel kínai tőkével és munkával. Az M502N viszont elsőre remek lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

Honda ADV350 teszt: A tökéletes középpályás?

2022. augusztus 20., szombat

A Honda első pillantásra megint meglévő modelljeiből pakolt össze egy újat. Az ADV350 azonban több, mint ígéretesnek tűnik.

Elolvasom »
Új motor teszt

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt