|
Honda CB500X ABS
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes soros kéthengeres benzinmotor
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
471
|
|
Furat x löket (mm)
|
67,0 x 66,8
|
|
Sűrítési viszony
|
10,7:1
|
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
35/48/8’500
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
43/7’000
|
| Gyújtás | Elektronikusan vezérelt digitális, tranzisztoros |
|
Indítás
|
Önindító
|
|
Erőátvitel
|
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
|
Felépítés
|
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm-es hagyományos teleszkópvilla
|
|
Futómű hátul
|
Prolink rendszer, 9-fokozatú rugó előfeszítés, négyszög szelvényű acél lengőkar
|
|
Első fék
|
Ø 320 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
|
Hátsó fék
|
Ø 240 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, egydugattyús féknyereg, ABS
|
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-ZR17M/C
|
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-ZR17M/C
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’095/830/1’290
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’421 |
| Szabadmagasság (mm) | 170 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
810
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
17,3
|
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
196 |
|
Ár (forint, 2013. augusztus)
|
1’770’000.-
|
Cimkék:
Megjelenése óta etalonnak számít a nagyrobogók között, sőt a sportosságot ez a modell vezette be ebbe a szegmensbe. Mi lehet a nagy siker titka? Itt a válasz.
Elolvasom »Micsoda egy kaland! Triumph Tiger European Adventure 2013: 35 nap, 21 ország, 16'200 kilométer motorral a Vén Kontinensen.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »