Honda PCX150 |
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű egyhengeres négyütemű SOHC
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
153 |
Furat x löket (mm)
|
58 x 57,9
|
Sűrítési viszony
|
10,6:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
10/14/8’500
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
14/8’500
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
fokozatmentes automata
|
Szekunder hajtás
|
V-szíj
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 31 mm teleszkópvilla,100 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Iker lengővilla, alumínium lengőkar, két rugóstag, 75 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 220 mm hidraulikus tárcsafék, három dugattyús féknyereg
|
Hátsó fék
|
Ø 130 mm dobfék
|
Gumiabroncs elöl
|
90/90-14M/C (46P)
|
Gumiabroncs hátul
|
100/90-14M/C (57P)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
1’915/740/1’090
|
Tengelytáv (mm)
|
1’315
|
Ülésmagasság (mm)
|
760
|
Szabadmagasság (mm) | 130 |
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
5,9
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
129 |
Ár (forint, 2013. augusztus)
|
815’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nagyon muris az a 160km/h.
Neked mennyi volt a vége?
120, de erős lejtőn, kuporogva, szigorúan behúzott könyökkel. Sőt, így is egy mutatónyival 120 alatt. :-)))
Kicsit (nagyon) drága.