Kétkerekű űrjárgány

Teszt: Kawasaki Versys 650
2013. május 29., szerda - FeR1

A Kawasaki a Versysszel egy olyan túramotort alkotott, ami kitűnő társ a hétköznapokban, de a hétvégi hancúrozáshoz sem kell másért nyúlni.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Elérhető a Benelli Leoncino 800 Trail is

Scrambler

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Nc700s -

 Nagyon tetszik, pont tegnap láttam Versys vezetéstechnikai napról 🙂

Kár, hogy magas (nekem).


XYZ -

Nagyon kéne mióta kijött.Tetszik a formája,az igényes részletek(végre nem igénytelen zártszelvény lengővilla és pálcika teló van egy közepes japánon) és a teljesítménye is bőven elég normális közlekedésre.

Talán a fékeken és a műszerfal tudásán lehetne reszelni,de ez már csak szőrszál hasogatás.


Helmets on -

“Az ülés alatt sajnos semmi hely nincs”

 

Régóta nem értem ez miért probléma, mikor rögzült ez be hogy kell hogy legyen ott rakhely?….Anno már egy Simsonon, MZ-n se volt ilyen lehetőség:)

Persze ma már a tank helyén van hogy tároló van, de akkor sem általános…

 

A dobozok horpadására az első gondolatom az volt hogy oda befér egy horgászpont vagy sátor…vagy bármi aminek nyele van vagy feltekerhető…

 

 


TBG -

 Az ülés alatti tárolórekeszt nehéz megérteni, ha nem volt sosem (régi) DL-ed. Nekem volt, egy DL1000-es. És sok egyéb jó tulajdonsága közt az egyik épp az volt, h az ülés alatt értékelhető és gyakorlatban is használható tárolórekesszel rendelkezett. Én az alábbiakat hordtam ott bent: komplett esőruházat (alsó-felső), törlőrongy, izzókészlet, elsősegély, egy 10 db-os papírzsepi csomag, egy mini méretű láncspray – és mindezek mellé ha nagyon kellett, még a kesztyűt is be lehetett gyömöszölni, az is befért! Nos, mindezt értékelni én is csak akkor tanultam meg, amikor eladtam a DL-t, s az azóta használt (kb. 6 db) motorom egyikén sem volt használható méretű ilyen rekesz. Csak most tudom ezt értékelni, visszamenőleg  


Helmets on -

Nem úgy konkrétan a DL-re gondoltam, hanem úgy általában is sok motornál előjön hogy miért nincs….miért kéne hogy legyen?

Persze praktikus ha van, csak nem evidens.

Aminél legyen az a robogó, a többinél nálam fel sem merül az igény.


Előző bejegyzés

A tökéletes asszisztens

2013. május 24., péntek
Teszt: Honda NC700S DCT

Következő bejegyzés

Buddha csókja

2013. június 01., szombat
Teszt: Triumph Thunderbird Storm

Ezeket olvastad már?

Az eddigi legjobb telefontartók motorra: Motochargebar 2022

2022. május 09., hétfő

A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!

Elolvasom »
Termékbemutató

Protektor nyereményjáték: a tét ingyenes baleset-biztosítás

2022. május 01., vasárnap

Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!

Elolvasom »
Nyereményjáték

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 1. rész

2022. április 29., péntek

Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.

Elolvasom »
Termékbemutató

Honda NT1100 teszt: a túrázás új ékköve DCT-vel és anélkül

2022. április 17., vasárnap

Az új NT1100 egy egészen figyelemre méltó, klasszikus nagy túramotor. Mindkét változatát egyszerre fogtuk be igen alapos tesztre.

Elolvasom »
Új motor teszt