Kétkerekű űrjárgány

Teszt: Kawasaki Versys 650
2013. május 29., szerda - FeR1

A Kawasaki a Versysszel egy olyan túramotort alkotott, ami kitűnő társ a hétköznapokban, de a hétvégi hancúrozáshoz sem kell másért nyúlni.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Nc700s -

 Nagyon tetszik, pont tegnap láttam Versys vezetéstechnikai napról 🙂

Kár, hogy magas (nekem).


XYZ -

Nagyon kéne mióta kijött.Tetszik a formája,az igényes részletek(végre nem igénytelen zártszelvény lengővilla és pálcika teló van egy közepes japánon) és a teljesítménye is bőven elég normális közlekedésre.

Talán a fékeken és a műszerfal tudásán lehetne reszelni,de ez már csak szőrszál hasogatás.


Helmets on -

„Az ülés alatt sajnos semmi hely nincs”

 

Régóta nem értem ez miért probléma, mikor rögzült ez be hogy kell hogy legyen ott rakhely?….Anno már egy Simsonon, MZ-n se volt ilyen lehetőség:)

Persze ma már a tank helyén van hogy tároló van, de akkor sem általános…

 

A dobozok horpadására az első gondolatom az volt hogy oda befér egy horgászpont vagy sátor…vagy bármi aminek nyele van vagy feltekerhető…

 

 


TBG -

 Az ülés alatti tárolórekeszt nehéz megérteni, ha nem volt sosem (régi) DL-ed. Nekem volt, egy DL1000-es. És sok egyéb jó tulajdonsága közt az egyik épp az volt, h az ülés alatt értékelhető és gyakorlatban is használható tárolórekesszel rendelkezett. Én az alábbiakat hordtam ott bent: komplett esőruházat (alsó-felső), törlőrongy, izzókészlet, elsősegély, egy 10 db-os papírzsepi csomag, egy mini méretű láncspray – és mindezek mellé ha nagyon kellett, még a kesztyűt is be lehetett gyömöszölni, az is befért! Nos, mindezt értékelni én is csak akkor tanultam meg, amikor eladtam a DL-t, s az azóta használt (kb. 6 db) motorom egyikén sem volt használható méretű ilyen rekesz. Csak most tudom ezt értékelni, visszamenőleg  


Helmets on -

Nem úgy konkrétan a DL-re gondoltam, hanem úgy általában is sok motornál előjön hogy miért nincs….miért kéne hogy legyen?

Persze praktikus ha van, csak nem evidens.

Aminél legyen az a robogó, a többinél nálam fel sem merül az igény.


Előző bejegyzés

A tökéletes asszisztens

2013. május 24., péntek
Teszt: Honda NC700S DCT

Következő bejegyzés

Buddha csókja

2013. június 01., szombat
Teszt: Triumph Thunderbird Storm

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró