Kétkerekű űrjárgány

Teszt: Kawasaki Versys 650
2013. május 29., szerda - FeR1

A Kawasaki a Versysszel egy olyan túramotort alkotott, ami kitűnő társ a hétköznapokban, de a hétvégi hancúrozáshoz sem kell másért nyúlni.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Nc700s -

 Nagyon tetszik, pont tegnap láttam Versys vezetéstechnikai napról 🙂

Kár, hogy magas (nekem).


XYZ -

Nagyon kéne mióta kijött.Tetszik a formája,az igényes részletek(végre nem igénytelen zártszelvény lengővilla és pálcika teló van egy közepes japánon) és a teljesítménye is bőven elég normális közlekedésre.

Talán a fékeken és a műszerfal tudásán lehetne reszelni,de ez már csak szőrszál hasogatás.


Helmets on -

“Az ülés alatt sajnos semmi hely nincs”

 

Régóta nem értem ez miért probléma, mikor rögzült ez be hogy kell hogy legyen ott rakhely?….Anno már egy Simsonon, MZ-n se volt ilyen lehetőség:)

Persze ma már a tank helyén van hogy tároló van, de akkor sem általános…

 

A dobozok horpadására az első gondolatom az volt hogy oda befér egy horgászpont vagy sátor…vagy bármi aminek nyele van vagy feltekerhető…

 

 


TBG -

 Az ülés alatti tárolórekeszt nehéz megérteni, ha nem volt sosem (régi) DL-ed. Nekem volt, egy DL1000-es. És sok egyéb jó tulajdonsága közt az egyik épp az volt, h az ülés alatt értékelhető és gyakorlatban is használható tárolórekesszel rendelkezett. Én az alábbiakat hordtam ott bent: komplett esőruházat (alsó-felső), törlőrongy, izzókészlet, elsősegély, egy 10 db-os papírzsepi csomag, egy mini méretű láncspray – és mindezek mellé ha nagyon kellett, még a kesztyűt is be lehetett gyömöszölni, az is befért! Nos, mindezt értékelni én is csak akkor tanultam meg, amikor eladtam a DL-t, s az azóta használt (kb. 6 db) motorom egyikén sem volt használható méretű ilyen rekesz. Csak most tudom ezt értékelni, visszamenőleg  


Helmets on -

Nem úgy konkrétan a DL-re gondoltam, hanem úgy általában is sok motornál előjön hogy miért nincs….miért kéne hogy legyen?

Persze praktikus ha van, csak nem evidens.

Aminél legyen az a robogó, a többinél nálam fel sem merül az igény.


Előző bejegyzés

A tökéletes asszisztens

2013. május 24., péntek
Teszt: Honda NC700S DCT

Következő bejegyzés

Buddha csókja

2013. június 01., szombat
Teszt: Triumph Thunderbird Storm

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt