|
Triumph Trophy SE
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
soros 3 hengeres folyadékhűtéses DOHC benzinmotor
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1’215
|
|
Furat x löket (mm)
|
85×71,4
|
|
Sűrítési viszony
|
11,0:1
|
|
Keverékképzés
|
injektoros Ride by Wire rendszer
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
99/134/8’900
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
120/6’450
|
|
Indítás
|
Önindító
|
|
Erőátvitel
|
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
|
Szekunder hajtás
|
Kardántengely
|
|
Felépítés
|
|
|
Futómű elöl
|
WP 43 mm belsőcső átmérőjű fordított teleszkópok, elektromosan állítható előfeszítés és csillapítás, 130 mm rugóút
|
|
Futómű hátul
|
WP monoshock központi rugóstag, elektromosan állítható előfeszítés és csillapítás, 120 mm rugóút
|
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 63/119 |
|
Első fék
|
320 mm-es dupla úszóágyazású tárcsafékek, Nissin négydugattyús féknyergek, széria ABS, részlegesen integrált fékrendszer
|
|
Hátsó fék
|
282 mm-es szimpla tárcsafék, Nissin kétdugattyús féknyereg, széria ABS, részlegesen integrált fékrendszer
|
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
|
Gumiabroncs hátul
|
190/55ZR17
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’235/858/1’435-1’555
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’542 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
770-790
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
26
|
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
301 (dobozok nélkül) |
|
Ár (forint, 2013. április)
|
5’590’000.-
|
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Immáron ötödször vághatnak neki a szép tájak és a motorozás szerelmesei egy csodálatos kalandnak. Ezúttal a vezérfonal hazánk tavai lesznek.
Elolvasom »A Suzuki valószínűleg részben anyagi megfontolásból - vagy éppen kényszerűségből - igyekszik minél több bőrt lehúzni ugyanarról a technikáról. Viszont ezt igen jól csinálják!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »