Triumph Trophy SE
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
soros 3 hengeres folyadékhűtéses DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1’215
|
Furat x löket (mm)
|
85×71,4
|
Sűrítési viszony
|
11,0:1
|
Keverékképzés
|
injektoros Ride by Wire rendszer
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
99/134/8’900
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
120/6’450
|
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Kardántengely
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
WP 43 mm belsőcső átmérőjű fordított teleszkópok, elektromosan állítható előfeszítés és csillapítás, 130 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
WP monoshock központi rugóstag, elektromosan állítható előfeszítés és csillapítás, 120 mm rugóút
|
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 63/119 |
Első fék
|
320 mm-es dupla úszóágyazású tárcsafékek, Nissin négydugattyús féknyergek, széria ABS, részlegesen integrált fékrendszer
|
Hátsó fék
|
282 mm-es szimpla tárcsafék, Nissin kétdugattyús féknyereg, széria ABS, részlegesen integrált fékrendszer
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
190/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’235/858/1’435-1’555
|
Tengelytáv (mm)
|
1’542 |
Ülésmagasság (mm)
|
770-790
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
26
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
301 (dobozok nélkül) |
Ár (forint, 2013. április)
|
5’590’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »