Igaz, a rendelési határidő október végén lezárult. Amennyiben valakinek lett volna potom 54’000.- darab zöldhasúja a cuccra és kellett is volna neki, attól ezúton kérek elnézést, hogy csak most szóltam.
A KTM-nek egyébként jól jött a váltás ez konkrét. Hiszen az ifjú német Sandro Cortese több futammal a szezon vége előtt, toronymagasan vezetve a ponttáblázatot lett világbajnok az új negyedliteressel, amely szépen teljesített a többi hasonló géppel rajthoz álló versenyző alatt is.
A KTM kihasználva ezt az igen szép eredményt, most elérhetővé tette a technikát bárki számára, természetesen azért némileg módosítva a GP-n szereplő géphez képest. Ezek a változtatások valóban minimális szintűek: egy fikarcnyit viszavettek a 294,5 köbcentis DOHC egyhengeres teljesítményéből, amely így 28 Newtonméter nyomatékot és 49,6 lóerőt présel ki magából.
A 14 ezres csúcsfordulat helyett 13.500-ra korlátozták ezt az értéket. A gép menetkész súlya 82 kilogramm, így elképzelhető mit nyújt a kis masina, ha értő kézbe kerül.
Cimkék:
Az örök, lerágott csonton fordítottak még egyet, és kicsit kapargatták még a cupákot. Ducati Panigale a Porsche GT2 RS ellen - újratöltve!
Elolvasom »A DDMT versenyről kevesen hallottunk. A több ezer kilométeres országúti megmérettetést naponta gyorsasági etapok is nehezítik. És robogókkal is versenyeznek!
Elolvasom »A robogó fizikai felépítése és kezelőszervei is eltérnek egy "hagyományos" motorétól. Lássuk, mi mindent MUSZÁJ tudni, amikor ilyet vezetsz.
Elolvasom »A prémium bukókat gyártó X-lite felnyitható túrasisakja teljes mértékben megújult az idei modellévre. Nézzük, milyen lett az X-1005!
Elolvasom »A Honda állítása szerint egy vadonat új, sose látott módon szuper nagyrobogó a Forza 750. Sőt, túraképes GT robogó! Na de mi is valójában?
Elolvasom »Minden szempontból drámai baleset történt tegnap Budapesten. A mentőautó és a motor ütközésében motoros társunk ráadásul életét vesztette.
Elolvasom »