| Kawasaki Z1000SX Tourer |
|
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Vízhűtésű, 16 szelepes soros négyhengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 1’043 |
| Furat x löket (mm) | 77 x 56 |
| Sűrítési arány | 11,8:1 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 101,5/138/9’600 |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 110/7’800 |
| Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: Ø38 mm x 4 (Keihin) ovális segéd pillangószelepekkel |
| Gyújtás | Digitális |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
| Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Alumínium gerincváz |
| Első felfüggesztés | 41 mm-es fordított villa fokozatmentesen állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással és rugó előfeszítéssel |
| Hátsó felfüggesztés | Vízszintes monoshock rendszer, gázrugós lengéscsillapítóval, fokozatmentesen állítható csillapítással és rugó előfeszítéssel |
| Rugóút elöl/hátul (mm) | 120/138 |
| Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 24,5/102 |
| Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 31/31 |
| Első fék | Dupla beálló, 300 mm hullámos tárcsák, radiális féknyergekkel, 4 dugattyúval |
| Hátsó fék | 250 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel |
| Első gumi | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Hátsó gumi | 190/50ZR17M/C (73W) |
| Méret- és tömegadatok | |
| Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’105/790/1’230 |
| Tengelytáv (mm) | 1’445 |
| Szabadmagasság (mm) | 135 |
| Ülésmagasság (mm) | 820 |
| Menetkész tömeg (kg) | 228 (ABS-es változat 231) |
| Üzemanyagtartály (l) | 19 |
| Ár (forint, regisztrációs adóval) | 3.899.000.- (sima Z1000SX ABS nélkül) |
Cimkék:
Nagyon nagy várakozás előzte meg sokak részéről a kölni bemutatót: a hírek szerint messze a bajor standon volt a legnagyobb tömeg. Nézzük, mit kevertek a BMW boszorkánykonyhájában!
Elolvasom »A mindig is gyanúsan viselkedő motorblokkal nem lehetett tovább várni: fel kellett újítani, hogy a DaiRal elkészülte után ne egy füstokádó szörny legyen majd. Persze ez sem ment zökkenőmentesen.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Azok a batyuk, jajj! 🙂
Nekem különösen tetszett a kényelmes testhelyzet, a szélzaj-, turbulencia és mindenféle lüktetésektől mentes utazás. 130-ig szinte teljes csend, csak a gyönyörű motorhang. Lenyűgöző a motorerő, a rendkívül stabil futás, a kiváló fékek… Tessék, Mindenki próbálja ki!