BMW C650GT
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes soros kéthengeres DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
647
|
Furat x löket (mm)
|
79×66
|
Sűrítési viszony
|
11,6:1
|
Keverékképzés
|
BMS-E elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
44/60/7’500
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
66/6’000
|
Indítás
|
Önindító
|
Váz típusa | Acélcső hídváz csavarozott alumínium hátsó vázzal |
Erőátvitel
|
|
Tengelyhajtás | Olajfürdős lánc |
Tengelykapcsoló
|
Centrifugális
|
Váltó
|
CVT (fokozatmentes)
|
Felépítés
|
|
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64,6 / 92 |
Futómű elöl
|
Teleszkóp-pár, 115 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag bal oldalon elhelyezve, 115 mm-es rugóút
|
Első fék
|
Ø 270 mm dupla féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 270 mm féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-R15
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-R15
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2’218/916
|
Tengelytáv (mm)
|
1’591 |
Ülésmagasság (mm)
|
780
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
16
|
Saját tömeg üresen(kg)
|
261 |
Megengedett össztömeg (kg) | 445 |
Menetteljesítmények | |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 7,5 |
Végsebesség (km/h) | 175 |
Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 5,6 |
Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 4,4 |
Ár (forint, 2012. szeptember)
|
3’392’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Műanyag:
http://www.motorinfo.hu/teszt/2012/09/05/teszt_bmw_c_600_sport_az_alien/
Tudom, olvastam. Csak arról tudok beszámolni, amit én tapasztaltam. Oncsik Zoli is rettenetesen panaszkodott, hogy micsoda gyatra anyagokból van a GT (ő konkrétan erről a motorról beszélt), én meg azt tudom mondani, hogy nagyon rossz, hiányos macskaköves burkolaton zötykölődve is teljes csendben van minden a gépen. Hogy Varga Gergőnek (aki remek motorversenyző) nem tetszett a tapintásuk, az meg az ő szíve joga… De neki az sem tetszett, hogy nem lehet kikapcsolni az ABS-t. Egy nagyrobogón.
A Kymco blokknak a motoron nyoma nincs. Tüzetesen átnéztük, sehol nem találtunk ilyen feliratot. Elhiszem, hogy ott bérmunkázzák az erőforrást (ahogy a G650-esekét a Loncinnál), de ebből fakadó negatívumot nem bírtam felfedezni.
Ahogy ezt a “gyenge minőségű műanyagok” szöveget sem nagyon lehet tetten érni amindennapi használatnál. Sőt – komolyan mondom – ez az első robogó az általam kipróbáltak közül, amelyiken a legrosszabb minőségű aszfalton sem zörgött semmi. De semmi.
Teszek egy kísérletet egy összehasonlításra, hátha összejön…
De jó!!!
Megint lehet BMW-t fikázni!!
Na! Akkor: A BMW az ott kezdődik,hogy R1200GS –ez az? Mert ha nem,akkor nem is BMW . .
Háááát.
Kymco blokk,BMW szinten igénytelen műanyagok és mindez arany áron.
Amúgy nem rossz,amíg mellé nem állítunk egy TMAX-ot.
Gondolom már alig vártad a cikket, hogy elsüthesd a Kymcos poénodat.
Lesz majd egy cikk a C600Sport-ról is, kérlek ott se feledkezz meg róla! 🙂
Már a magam részéröl jobban örülök egy saját tapasztalat útján alkotott véleménynek, nem az innen-onnan összeollózott marhaságok terjesztésének.
Ti nagyon el vagytok tévedve,én kifejezetten szeretem a BMW motorokat(épp a napokban segítettem egy barátomnak venni egyet).Sőt,egy R1200R az álmom.
De ez a robogó MÉLTATLAN a névhez és az árhoz.Ez az én véleményem.
De mentél már vele? Mert szerintem csak utána alkoss véleményt. Én legalábbis igyekszem addig semmilyen képet nem kialakítani egy motorról, ameddig ténylegesen ki nem próbáltam. Ha pedig kipróbálod, a hasonló (vele egy kategóriájú) nagyrobogókkal hasonlítsd össze.
Az ár pedig nagyon változó, mármint országonként. Például Romániában a T-Max és a 650-es Burgman is drágább, mint a C650GT. A sajátos magyar árképzés megkavarta.
Amúgy meg majd a piac fogja eldönteni, van-e ezzel a logóval és ennyiért létjogosultsága.
Ez a motor se nem több se nem kevesebb mint a versenytársai. Ami több az az ára. Konkrétan ezzel a motorral mentem én is fél napig. Semmi extra, egy robogó. A blokk se mutat semmi BMW-set, egy átlagos blokk. Ennyi. Ami a műanyaggokat illeti: az illesztések elállnak és igenis zörög rossz úton. Ez valakit vagy érdekel vagy nem, ettől még ennél a példánynál ez a tény. Engem mondjuk nem zavart. De ha nem teszt motor lett volna akkor azt mondom soha semmilyen körülmények között nem éri meg az árát a motor. A márkafaktor meg rajongás az más kérdés. Nekik mind1 mennyibe kerül.