Predator messzire robog

Teszt: BMW C650GT
2012. szeptember 21., péntek - Macko

A bajor gyár egyre újabb szegmensekben próbálja bővíteni vásárlóinak népes táborát. Vizsgáljuk meg tüzetesebben, mire mennek első nekifutásra a nagyrobogók között!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Megérkezett a Honda NT1100 túramotor

Túramotor

Cimkék: , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

XYZ -

 Műanyag:

http://www.motorinfo.hu/teszt/2012/09/05/teszt_bmw_c_600_sport_az_alien/


Macko -

Tudom, olvastam. Csak arról tudok beszámolni, amit én tapasztaltam. Oncsik Zoli is rettenetesen panaszkodott, hogy micsoda gyatra anyagokból van a GT (ő konkrétan erről a motorról beszélt), én meg azt tudom mondani, hogy nagyon rossz, hiányos macskaköves burkolaton zötykölődve is teljes csendben van minden a gépen. Hogy Varga Gergőnek (aki remek motorversenyző) nem tetszett a tapintásuk, az meg az ő szíve joga… De neki az sem tetszett, hogy nem lehet kikapcsolni az ABS-t. Egy nagyrobogón.


Macko -

A Kymco blokknak a motoron nyoma nincs. Tüzetesen átnéztük, sehol nem találtunk ilyen feliratot. Elhiszem, hogy ott bérmunkázzák az erőforrást (ahogy a G650-esekét a Loncinnál), de ebből fakadó negatívumot nem bírtam felfedezni.

Ahogy ezt a “gyenge minőségű műanyagok” szöveget sem nagyon lehet tetten érni amindennapi használatnál. Sőt – komolyan mondom – ez az első robogó az általam kipróbáltak közül, amelyiken a legrosszabb minőségű aszfalton sem zörgött semmi. De semmi.

Teszek egy kísérletet egy összehasonlításra, hátha összejön…


hk417 -

De jó!!!

Megint lehet BMW-t fikázni!!

Na! Akkor: A BMW az ott kezdődik,hogy R1200GS –ez az? Mert ha nem,akkor nem is BMW .   .


XYZ -

Háááát.

Kymco blokk,BMW szinten igénytelen műanyagok és mindez arany áron.

Amúgy nem rossz,amíg mellé nem állítunk egy TMAX-ot.


eko -

Gondolom már alig vártad a cikket, hogy elsüthesd a Kymcos poénodat.
Lesz majd egy cikk a C600Sport-ról is, kérlek ott se feledkezz meg róla! 🙂
Már a magam részéröl jobban örülök egy saját tapasztalat útján alkotott véleménynek, nem az innen-onnan összeollózott marhaságok terjesztésének.


XYZ -

Ti nagyon el vagytok tévedve,én kifejezetten szeretem a BMW motorokat(épp a napokban segítettem egy barátomnak venni egyet).Sőt,egy R1200R az álmom.

De ez a robogó MÉLTATLAN a névhez és az árhoz.Ez az én véleményem.

 


Macko -

De mentél már vele? Mert szerintem csak utána alkoss véleményt. Én legalábbis igyekszem addig semmilyen képet nem kialakítani egy motorról, ameddig ténylegesen ki nem próbáltam. Ha pedig kipróbálod, a hasonló (vele egy kategóriájú) nagyrobogókkal hasonlítsd össze.

Az ár pedig nagyon változó, mármint országonként. Például Romániában a T-Max és a 650-es Burgman is drágább, mint a C650GT. A sajátos magyar árképzés megkavarta.

Amúgy meg majd a piac fogja eldönteni, van-e ezzel a logóval és ennyiért létjogosultsága.


Seth -

Ez a motor se nem több se nem kevesebb mint a versenytársai. Ami több az az ára. Konkrétan ezzel a motorral mentem én is fél napig. Semmi extra, egy robogó. A blokk se mutat semmi BMW-set, egy átlagos blokk. Ennyi. Ami a műanyaggokat illeti: az illesztések elállnak és igenis zörög rossz úton. Ez valakit vagy érdekel vagy nem, ettől még ennél a példánynál ez a tény. Engem mondjuk nem zavart. De ha nem teszt motor lett volna akkor azt mondom soha semmilyen körülmények között nem éri meg az árát a motor. A márkafaktor meg rajongás az más kérdés. Nekik mind1 mennyibe kerül. 


Előző bejegyzés

Az új koncepció csupaszon

2012. szeptember 14., péntek
Teszt: Honda NC700S

Következő bejegyzés

Dízelmotor házilag: Az utolsó csavar is a helyén!

2012. szeptember 24., hétfő
Motorépítés

Ezeket olvastad már?

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

2021. október 18., hétfő

Az egykor talán szebb napokat látott NC család 2021-re egy tagúra olvadt. Az NC750X egyesítené valamennyi korábbi előnyeit.

Elolvasom »
Új motor teszt

Kánikulától az őszig: jól szellőző és variálható W-TEC ruhák

2021. október 04., hétfő

Videónkat még a rekkenő hőségben rögzítettük - de ezek a W-TEC ruhák most, kora ősszel is remekül hordhatók robogón vagy motoron.

Elolvasom »
Kiegésztő teszt

Hat éves a Motorosbiztosítás, vagyis a Protektor

2021. augusztus 18., szerda

Az immáron hat éves motorosbiztosítás, a Protektor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. Rendhagyó módon, motorpróbálgatás közben.

Elolvasom »
Interjú

Európaiasodott villanyász: Niu MQi GT teszt

2021. augusztus 10., kedd

A Niu A1-es jogsival vezethető elektromos robogója megmutatja, milyen sokat fejlődött a márka két év alatt. Az MQi GT igazi felnőtt cucc lett!

Elolvasom »
Új motor teszt