Mivel még a 2012-es szezont tapossuk – ugyan sajnos már kifelé megyünk belőle, de azért mégis… -, az importőrök még nem nagyon foglalkoznak a jövő évi árakkal. A Triumph Budapest azonban máris nyilvánosságra hozta 2013-as árait, amelyekben számos kellemes meglepetés fedezhető fel.
– A Street Triple nem csupán megújul, hanem az ára is csökken, sőt jövőre már blokkolásgátlóval is rendelhető lesz.
– A Speed Triple és annak morcosabb, R változata egyaránt kedvezőbb bekerülési költséggel szerezhető meg.
– Az angolok nagy túraendúrója, a remek Tiger Explorer ABS ára nagyon komoly mértékben, mintegy 400.000.- forinttal csökken!
– Jövőre a márka méltán elismert sportmotorja, a Daytona is rendelhető lesz ABS-szel, sőt az R változaton egy széria lesz. A komolyan pályamotorozó vásárlók kedvéért azonban kikapcsolható kivitelben!
– Megjelent az árlistában a Triumph (talán) legkomolyabb újdonsága, a Trophy ABS és a Trophy SE ABS is. Mind a két modell – azonos felszereltség mellett – nagyságrendileg 600.000.- forinttal olcsóbban szerezhető be az angol gyár által elsődleges konkurenciának tartott BMW R1200RT-nél.
– A klasszikus külsejű angol szépség, a Bonneville ára is csökken, éppen úgy, mint a cruisereké általában.
Szóval csupa kedvező változás, amelyek főleg majd annak fényében lesznek érdekesek, hogy például a menetpróba során milyennek találjuk például a Trophy-t! A részletes árlista itt található.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Csak szólok,hogy Firefoxról írok!!!!
Nekem az RT a favorit, az is marad, főleg, ha amint láttam a 1000ps-esek videójában, hogy átlagban a Trophy 5,7 l-et fogyaszt 100 km-en.
U.I.: köszi Mackó az info-t, mondom hangosan is: Aki firefox-ról akar kommentelni, annak nem fog menni, próbáljon más böngészőt!!
Ha nagyon BMW-soviniszta beszólást akarnék tenni, akor azt mondanám, a Trpohy azért hasonlít annyira az RT-re, mert nagyon jó akar lenni – és az RT rendelkezik egyedül a jó megoldásokkal.
Mindazonáltal szerintem a Pan Europanra is hasonlít – legalábbis előről.
Látni kellene élőben is, mert í képek alapján túl nagynak tűnik.
Csak szerintem olyan borzasztó ocsmányak a Street Triple első lámpái???