Honda NC700S
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes, felső vezérműtengelyes, soros kéthengeres
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
670
|
Furat x löket (mm)
|
73×80
|
Sűrítési viszony
|
10,7:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
35/48/6’250
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
60/4’750
|
Gyújtás | Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros |
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm-es teleszkóp, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Monoshock lengéscsillapító, Pro-Link lengőkar, 120 mm-es rugóút
|
Első fék
|
Ø 320 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, 3 dugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, (opciós ABS)
|
Hátsó fék
|
Ø 240 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, egydugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, (opciós ABS)
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-ZR17M/C (58W)
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-ZR17M/C (69W)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’195/760/1’130
|
Tengelytáv (mm)
|
1’525 |
Szabadmagasság (mm) | 140 |
Ülésmagasság (mm)
|
790
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
14,1
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
215 |
Ár (forint, 2012. szeptember)
|
1’710’000.- (ABS: +150’000.-, ABS+DCT: +400.000.-)
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Én nem próbáltam az autómata verziót,csak a “simát”,de ha megszokja az ember elég jól motorozható–talán az egyhengeres vezetési stílusához hasonlítanám.
Már leírtam az első tesztnél(nc700x),hogy mikor próbáltam az első 10 percben, egy csomószor leforgattam a gépet,pedig nem vagyok egy boyracer,aztán kezdtem 3500–5500 között motorozni és bizony nem volt rossz—aztán mikor másodszor elmentem próba vezetésre már autómatikusan ment a dolog és egy igen jót mentem a géppel,pedig négyhengereshez vagyok szokva.
Erről az autómata váltós motorról mindig az jut az eszembe,mikor a Mana800 megjelent–ha nem is mindenki,de jó sokan elhordták minden szarnak az ötletet, meg fikázták, hogy milyen az már! Aztán jöttek a Hondák és hirtelen mindenki megszerette–érdekes.
Érdekes hogy mennyi mindenen “meglepődsz”…miért?
Ez egy átlagos motor…minden téren.
Mit vártál? vmi gyenge lefojtott lomha kelletlen iparihulladékot?:)
Vagy csak nem volt róla mit írni:)
Remélem, motorozni jobban tudsz, mint írni….
Olvastam már sokkal rosszabat hivatásos újságírók tollából.
Köszönjük a tesztet!
Nem rossz kis “válságmotor”.
A teszteket olvasva szerintem ez a blokk DTC váltóval az igazi,arra van hangolva a teljeítmény leadása.
Na igen,pedig a Mana egy piszok jó motor és sokkal komolyabban felszerelt(futómú,fék,stb) az NC700-nál.Csakhogy olasz,ezért előítéletresek vele.Én azt venném
Az Aprilia Manával én csak a fotózáson mentem legfeljebb egy ötvenest, de emlékeim szerint nekem is tetszett és Dani is szerette. Az ő véleménye itt olvasható.
Igen,ha autómatára admám a fejem,az valószínüleg a Mana lenne.
Macko: Olvastam azt a cikket,megnéztem a videót is–tetszett már akkor is mikor megjelent. Ezért írtam,hogy nem mindenki húzta le a gépet( sok külföldi oldalt is olvasgatok amúgy, ha ráérek vagy nagyon érdekel valami)