V-ROD 10TH ANNIVERSARY EDITION | |
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtéses, Revolution® rendszerű, 60° V-Twin motor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’250 |
Furat x löket (mm) | 105×72 |
Sűrítési arány | 11,5:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | n.a. |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 111/7’250 |
Keverékképzés | Elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) |
Gyújtás | Számítógép vezérelt |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 5 fokozatú szekvencionális |
Szekunder hajtás | Fogazott szíj |
Futómű | |
Első gumi | 120/70ZR-19 60W |
Hátsó gumi | 240/40R-18 79V |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz (mm) | 2’440 |
Tengelytáv (mm) | 1’705 |
Ülésmagasság (mm) | 650 |
Menetkész tömeg (kg) | 289 |
Üzemanyagtartály (l) | 18,9 |
Ár | Érdeklődésre. |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az egyetlen Harley,amit el tudnék képzelni magamnak is–a többit meg sem nagyon nézem az utcán.
Öregkorom motorja lesz ez. Gyönyörű, kívánatos.
A látvány valóban szép(bár nekem a kevésbé krómos “Night” kivitel jobban tetszik),alapvetően tetszenek a részletek is(azért a kapcsolók és a markolat elég igénytelen,főleg ennyiért).
Mondanám én is,hogy öregebben elviselném,de a 300kg,a hátgyilkos szülöszék és brutál széles gumi miatt nem lenne túl nyerő egy megfáradt “vénembernek”.