| V-ROD 10TH ANNIVERSARY EDITION | |
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Vízhűtéses, Revolution® rendszerű, 60° V-Twin motor |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 1’250 |
| Furat x löket (mm) | 105×72 |
| Sűrítési arány | 11,5:1 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | n.a. |
| Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 111/7’250 |
| Keverékképzés | Elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) |
| Gyújtás | Számítógép vezérelt |
| Indítás | Elektromos önindító |
| Sebességváltó | 5 fokozatú szekvencionális |
| Szekunder hajtás | Fogazott szíj |
| Futómű | |
| Első gumi | 120/70ZR-19 60W |
| Hátsó gumi | 240/40R-18 79V |
| Méret- és tömegadatok | |
| Hossz (mm) | 2’440 |
| Tengelytáv (mm) | 1’705 |
| Ülésmagasság (mm) | 650 |
| Menetkész tömeg (kg) | 289 |
| Üzemanyagtartály (l) | 18,9 |
| Ár | Érdeklődésre. |
Cimkék:
A német cég eddig is csendes fejvédőiről volt világhírű. Újdonságuk nem csupán ezen a területen domborít. Személyes benyomások az S2-esről.
Elolvasom »Amikor először megláttam, rögtön az jutott eszembe: tessék, megint egy ágyékzúzó sztrítfájter teszt élményével gazdagodhatom. A végeredmény azonban egészen más lett.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Az egyetlen Harley,amit el tudnék képzelni magamnak is–a többit meg sem nagyon nézem az utcán.
Öregkorom motorja lesz ez. Gyönyörű, kívánatos.
A látvány valóban szép(bár nekem a kevésbé krómos „Night” kivitel jobban tetszik),alapvetően tetszenek a részletek is(azért a kapcsolók és a markolat elég igénytelen,főleg ennyiért).
Mondanám én is,hogy öregebben elviselném,de a 300kg,a hátgyilkos szülöszék és brutál széles gumi miatt nem lenne túl nyerő egy megfáradt „vénembernek”.