| KTM 690 Duke R ‘2012 |
|
| Motor, erőátvitel | |
| Motortípus | Vízhűtésű, négyütemű egyhengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 690 |
| Furat x löket (mm) | 102 x 84,5 |
| Legnagyobb teljesítmény (kW/LE) | 51,5/69,1 |
| Keverékképzés | Üzemanyag-befecskendezés digitálisan szabályozott elektronikus gyújtással |
| Kuplung | APTC hidraulikus anti-hopping rendszerű |
| Indítás | Elektromos önindító, automata dekompresszor |
| Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
| Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
| Váz, futómű | |
| Váz típusa | Térhálós króm-molibdén acélcső-váz porszórt felületkezeléssel |
| Első felfüggesztés | WP 4860 ROMA fordított teleszkópok, 43 mm belsőcső-átmérő, 140 mm rugóút |
| Hátsó felfüggesztés | WP 4618 Pro-Lever központi rugóstag, állítható előfeszítés, 140 mm rugóút |
| Villaszög (fok) | 63,5 |
| Első fék | 320 mm-es szimpla tárcsa 4 dugattyús Brembo féknyereggel |
| Hátsó fék | 240 mm-es szimpla tárcsa 1 dugattyús Brembo féknyereggel |
| Méret- és tömegadatok | |
| Tengelytáv (mm) | 1’472 |
| Szabadmagasság (mm) | 155 |
| Ülésmagasság (mm) | 865 |
| Menetkész tömeg üzemanyag nélkül(kg) | 148,5 |
| Üzemanyagtartály (l) | 13,5 |
| Ár (bruttó forint, regisztrációs adó nélkül) | 2.225.000.- |
Cimkék:
Egyetlen hétvége alatt 2'000 kilométer kemény motorozás, pláne utassal, egy 650-es Burgmannal Magyarország nem éppen leghibátlanabb útjain. Olvasói élménybeszámoló a 48 órás teljesítménytúráról.
Elolvasom »A Honda egyik komoly újdonsága a 2012-es évre a hatalmas túraendúró, a Crosstourer. 1200-es V4-es blokk, bőséges teljesítmény és automata váltó. Ez a jövő útja?
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
És az nem fogta volna eléggé vissza a költségvetést, ha egyszerűen az előző modellt árulták volna tovább a szükséges frissítésekkel. Ez így kvázi visszalépés. A KTM arcon köpi korábbi önmagát.
Ezt a gépet nekem találták ki,ha lenne rá lé azonnal megvenném.
Jó a teszt,de a videós részben én szívesebben venném a szöveges elemzést a kornyikálás helyett.
Proba
proba