Kawasaki ZZR1400 ‘2012 |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtésű, 16 szelepes soros négyhengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’441 |
Furat x löket (mm) | 84 x 65 |
Sűrítési arány | 12,3:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 147 (Ram Airrel 154)/200 (Ram Airrel 210)/10’000 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 162,5/7’500 |
Keverékképzés | Üzemanyag-befecskendezés 44 mm x 4 (Mikuni) |
Gyújtás | Digitális |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Alumínium monocoque |
Első felfüggesztés | 43 mm fordított villa, 18 lépésben állítható nyomó- és 15 lépésben állítható húzófokozati csaillapítással, teljesen állítható előfeszítéssel |
Hátsó felfüggesztés | Alsó bekötésú UNI-Trak gáztöltésű lengéscsillapítóval, fokozat nélkül állítható nyomó- és húzófokozati csillapítással, teljesen állítható előfeszítéssel |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 23/93 |
Első fék | Kettős beálló 310 mm hullámos tárcsa, dupla radiálisan szerelt szembenálló 4 dugattyús féknyereggel, 4 fékbetéttel |
Hátsó fék | Szimpla 250 mm hullámos tárcsa szembenálló, 2 dugattyús féknyereggel |
Első gumi | 120/70ZR17M/C (58W) |
Hátsó gumi | 190/50ZR17M/C (73W) |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’170/770/1’170 |
Tengelytáv (mm) | 1’480 |
Szabadmagasság (mm) | 125 |
Ülésmagasság (mm) | 800 |
Menetkész tömeg (kg) | 268 |
Üzemanyagtartály (l) | 22 |
Ár (forint, regisztrációs adóval) | 4.899.000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Alajárattól nem húzatjuk hatodikban, még az érdekesség kedvéért sem…”
Mert???
“Biztos vagyok benne, hogy a BMW “egyhatosa” nem húz jobban…”
Pedig de.
“Az a mozgási energia nem kevés, amit hővé kell alakítani (súly semmiképp), de erre méretezték (szegény fékeket).”
Mégis elvéreztek..
Ahogy az első mondatban szerepel: a világ legerősebb szériamotorja. Én Kawa rajongó vagyok, volt alkalmam kipróbálni (az elődmodellt is, sőt a GTR-t is) szerintem ez már inkább félelmetes, mint élvezetes. Nem kifejezetten kényelmes, túrázni inkább kényelmetlen.
Alajárattól nem húzatjuk hatodikban, még az érdekesség kedvéért sem… Biztos vagyok benne, hogy a BMW “egyhatosa” nem húz jobban… Egyébként is teljesen felesleges ehez a tipushoz hasonlítani.
Az a mozgási energia nem kevés, amit hővé kell alakítani (súly semmiképp), de erre méretezték (szegény fékeket).
Az 1100-es zizivel mentem annó,de már az is túl nehéz és túl erős a hazai utakra (városban kínszenvedés bírkózni vele).
Ez is inkább farokhosszabítónak jó,mert nekem,mint átlagos motorosnak a használati értéke a nullához konvergál.Elismerem a kvalitásait,de értelmét nem látom itthonra(az Autobahn-on csapatni 300-al biztos jó buli lehet).
Motorozzon ezzel, akinek két anyja van.
Én tuti meghalnék rajta – amúgy meg teljesen felesleges pöcsnövelő.
Köszi, az enyém elég hosszú… Az életem meg túl rövid…
Ennyi pénzért már bőven van kínálat.
Én pl. inkább egy BMW K1300R-t vennék 5.3 misiért full extrázva van, és nem kell tekergetni a futóművet, mert elektronikusan lehet szabályozni.
Meg váltó asszisztens, meg anyámtyúkja 🙂
Azért az technikailag nem kicsi különbség a 2 masina között.
Nem hiszem, hogy meghalnék rajta, ugyanakkor kár lenne ilyen lovat adni alám, nagyon nem illünk össze 😀
Szép ez,meg minden,de már messze az a kategória amire szerintem rá sem mernék ülni. Pont mint a Hayabusa–van egy jó ismerősömnek és többször mondta,hogy próbáljam ki,de nem tudott rábeszélni. A “legnagyobb” gép amivel motoroztam eddig a cbr 900 rr volt és már azt sem szerettem,pedig ezekhez képest az biztos egy kismotor. Szóval maradok az 5-800 köbcenti és az 50-100 lóerő körüli gépeknél és az én “tudásommal” azokat sem tudom “kimotorozni”,úgyhogy nem én vagyok a célcsoport.