Belépő a klubba

Teszt: BMW G650GS
2011. szeptember 26., hétfő - Macko

Ha valaki a propeller-emblémás motorok tulajdonosainak klubjához szeretne tartozni, ezzel a motorral kerülhet be legolcsóbban. De egyáltalán a BMW-k klubjához tartozik a G650GS?

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

alvaro -

Mások azt írták, hogy ez az új változat szépen megy 2500 alatt is – nektek mi a tapasztalatotok? Mert a szövegből nekem az jön le, hogy nem igazán. Mert akkor meg egy az egyben ugyanúgy viselkedik, mint az én 2004-es Scarverem, 2500 alatt jobb nem próbálkozni nála, esetleg első-második fokozatban, finoman, mert határozottan visszaszól érte. Utána pedig ahogy nő a fordulatszám, fokozatosan lehet ráhúzni – 3500 környékén már bármit, bármikor.

Szóval akkor hogyan hangolták a Loncinnál ezt az új motort?


Macko -

Pontosan ezért hasonlítottuk össze a “régi” F650GS-sel.

Gyakorlati különbség nincs a blokkok között, így valószínűleg semmi eltérés nincs a te motorod és az “új” G650GS viselkedése között (ami a motorkarakterisztikát illeti).

2500 alatt úgy lehet használni, hogy nagyon óvatosan bánsz a gázzal. Ha itt kicsit is többet húzol a kelleténél, jön az ütvefúró. 🙂


XYZ -

A BMW  tetszik-nem tetszik presztizs márka és egy ilyen gépen  azért nem szívesen látunk ilyen olcsójános megoldásokat.Ami persze nem gond egy teszkó gazdaságos árú motornál,de egy bömösnél elég kínos (egy Michelin csillagos étteremben se ennénk szívesen mirelit kaját).

Ettől persze még lehet jó kis pöfögő.


Helmets on -

Tényleg elég Tescosnak néz ki ha nem is Lidlis ez a motor….de hát ennyi pénzér…

A 3,6-os fogyasztás nagyon jó bár csodálkozni nem tudok rajta…viszont az hogy autópálya tempó nem kényelmes vele nagyobb baj mint hogy Loncin blokkos nem Rotax…bár hallottam a Loncinról, nem tudom milyen lehet, de ha bele merik tenni akkor inkább nem vacakkínaizom le….csak nem rombolják le a megbízhatóságukat…



XYZ -

Na ez a másik bajom vele,az ára.Mert az meg nem teszkós.

Pl. a szintén nem az alacsony árképzéséről híres Yamaha az XT660R-t 1.9m alatt adja(sőt,akciósan találni 1.6m-ért is).

A Honda meg az XL700V-t vesztegeti 2m-ért.

Ez a bömös ilyen kiszerelésben 2.2m felett elég meredek.


alvaro -

Egy egyhengeresnél nyilván lesz vibráció. Noha magam a lehető legritkábban vetemedek autópályatempóra, azt kell mondjam, egy tavalyi székesfehérvártól bledig pályázás tapasztalatából, hogy ezen a távon kisebb gondom is nagyobb volt a vibrációnál (messze eltörpült a szélzaj mellett, ami viszont halvány lila gőzöm nincs, mekkora a GS-en…)

 

Az ára vitán felül túl sok. De ez akkora közhely, szerintem minden új motort irreális áron kínálnak.


Helmets on -

“Na ez a másik bajom vele,az ára.Mert az meg nem teszkós.”

 

Hát nem…de gondolom ők olcsónak szánták, meg BMW szinten gondolták szerintem.


Tomchy -

Szerintem klassz kis moci.

Nekem meg van egy GS650G Suzuki-m. Az majdnem ugyanilyen jó!!!  


verpe -

Megpiszkált 50-es robogók fogyasztanak ennyit 🙂

Csak nehogy a kínai (Loncin) motortulajok rákapjanak, hogy márpedig nekik BMW licenszes motorjuk van 🙂

 

Városban mennyire kezes?

Írtátok hogy az alacsony fordulatokat nem nagyon szereti.


Előző bejegyzés

Brit kalandor

2011. szeptember 20., kedd
Teszt: Triumph Tiger 800 XC

Következő bejegyzés

Nagyon különleges videó: Így dolgozik a motoros rendőr

2011. szeptember 26., hétfő
Onboard

Ezeket olvastad már?

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt

HD Pan America – BMW R 1250 GS – KTM 1290 SAS teszt

2021. november 07., vasárnap

A nagy túraenduro kategória királyai együtt vizsgáztak, hogy kiderüljön: mit tud a Pan America a boxer GS és a KTM SAS ellenében.

Elolvasom »
Összehasonlító teszt

BMW R 1250 GS (2021) teszt: A király megingathatatlan

2021. október 31., vasárnap

Negyven éve világelső. És lőjjük le a poént a legelején: az is fog maradni. A BMW R 1250 GS megint jobb lett, mint valaha.

Elolvasom »
Új motor teszt

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt