Brit kalandor

Teszt: Triumph Tiger 800 XC
2011. szeptember 20., kedd - Macko

Selymes, sorhármas hajtómű és terepre is teljesen alkalmas futómű. Hosszú aszfaltos túrán is kényelmes, de simán veszi a terepakadályokat. Ez lenne a tökéletes túraendúró, vagyis rally-motor?

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

jlala -

Most olvastam a Tourenfahrer.de-n, hogy visszahívják az eddigi példányokat, szoftverupdate-re (ha a fojtószelep zárva van, leállhat a motor üresben), ill. az opciónális középállvány rugóját rövidebbre cserélik, mert menet közben lenyílhat.


Macko -

Ilyen szintű hibák kivétel nélkül minden új típusnál befigyelnek.

Ha ezeket korrekt módon intézi a gyár, szerintem semmi gondot nem okoznak. Hátha a szoftvercserétől a zümmögés-csivitelés is alábbhagy (bár nem hiszem). :-)))


Helmets on -

És az ilyen szintű hibák miért nem kerülnek napvilágra már a gyári teszteléskor?

Az ilyen kartervédős, alacsony kormányos dolgokat se értem igazán……nem adják oda átlagsrác Johnnak hogy “ugyanmár mielött piacra dobjuk menj már vele egy karikát terepen”

Kár, mert a Triumph azért elég sokáig tesztel ha jól tudom…

Amúgy tetszik így elsőre bár nem valószínű hogy valaha is lenne egy:(

 

 


Macko -

Mindez apróság (mert tényleg fillérekből orvosolható) mondjuk a VFR1200F sarazásához meg gőzöléséhez képest. Ott tényleg nem értettem, hogy lehetett ezt elkezdeni forgalmazni…


Helmets on -

Ez apróság, meg ami olyan azt biztos orvosolják is….csak el lehetne kerülni az egész malőrt ha odafigyelnek…bár lehet úgy vannak vele akit nagyon zavar majd tesz ellene, beszerez kartervédőt, kormányt….ennyi pénzből ez jött ki, de ha meg filléres akkor meg nemértem..

 

A VFR meg nagyon ledöbbentett anno


godofspeed -

Vajúdtak a hegyek, és egeret szültek…

Nekem a SIMSON-on volt probléma a le-lenyíló oldalsztender. A hátsó tengely végére szerelhető kisiparira gondolok.

Ennyi év után a Triumph is eljutott erre a szintre.

Csak gratuálni tudok…


Macko -

Ha számodra ez a motor egy lapon említhető a Simsonnal (vagy egyáltalán képes vagy bármilyen párhuzamot vonni köztük a kerekek számán kívül), akkor szerintem orvoshoz kellene fordulnod. :-)))

(Nem urológusra gondolok…)


godofspeed -

“Elkezdődtek a tesztjei a Föld-Hold-Föld űrbusz első prototípusának. A menetrendszerinti járatnak tervezett űrjármű méltán nevezhető korszakalkotónak: az űrutazás-technika legkomolyabb újításait vonultatja fel: A hypertérsugár, az aszteroidapajzs, a gravitációszőnyeg, és az ultrahangos szkafanderfűtés mellett a fényre szagosodó vákuumbili is helyet kapott benne! Az űrhajó tesztjén ugyan már az első napon kisebb hibák léptek fel – a leszállókerekek a hangsebesség eléréskor néha kik-kinyílnak a burkolat alól – de ezeket mind orvosolni fogják. Az űrhajóstársadalom üdvözli a repüléstechnika új úttörőjét!”

 

A sztenderkinyílást illetően mind a Triumph, mind a SIMSON kettő egyforma: Szar:-)


Előző bejegyzés

BMW-s sokkterápia: itt az eScooter koncepció

2011. szeptember 14., szerda
Tanulmány

Következő bejegyzés

Belépő a klubba

2011. szeptember 26., hétfő
Teszt: BMW G650GS

Ezeket olvastad már?

Onroad.hu Évadnyitó 2022: közel 200 motor 3 kilométeres menetoszlopban

2022. január 02., vasárnap

Egészen elképesztő mennyiségű motor gyűlt össze az év első, napján egy közös motorozásra. Az Onroad.hu Évadnyitó 2022-ben is remekül sikerült!

Elolvasom »
Évadnyitó

A kínaiak már a spájzban vannak: CF MOTO 650 MT teszt

2021. december 30., csütörtök

Egyre jobb és jobb motorok érkeznek Kínából, és már közel sem csak a kisebb kategóriákból. Remek példa a CF MOTO 650 MT is

Elolvasom »
Új motor teszt

Ezt telibe találták: Keeway Vieste 300 teszt

2021. december 20., hétfő

Vicces, amikor egy motorgyártó "zászlóshajója" egy mindössze 300-as, kis testű robogó. A Vieste azonban egy remekmű lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

MOTRON X-Nord 125 Touring teszt: Egy miniatűr kalandmotor

2021. november 16., kedd

Egy régi-új márka tűnt fel a színen: a MOTRON. Egyik induló típusuk, az X-Nord 125 Touring pedig kimondottan érdekes kis masina!

Elolvasom »
Új motor teszt