|
Yamaha WR250X |
Erőforrás |
|
Motortípus |
Folyadékhűtésű, négyütemű, négyszelepes, DOHC vezérlésű |
Hengerűrtartalom (cm3) |
250 |
Furat x löket (mm) |
77×53,6 |
Sűrítési viszony |
11,8:1 |
Keverékképzés |
injektor |
Teljesítmény (kW/LE/rpm) |
22,6(30,7)/10000 |
Forgatónyomaték (Nm/rpm) |
23,7/8000 |
Gyújtásrendszer |
TCI |
Indítás |
indítómotor |
Erőátvitel |
|
Sebességváltó |
hatfokozatú |
Szekunder hajtás |
lánc |
Felépítés |
|
Futómű elöl |
teljesen állítható teleszkóp, 270 milliméter rugóúttal |
Futómű hátul |
lengőkar, 265 milliméter rugóúttal |
Első fék |
250 milliméter átmérőjű szimpla tárcsa |
Hátsó fék |
230 milliméter átmérőjű tárcsa |
Gumiabroncs elöl |
110/70R17 |
Gumiabroncs hátul |
140/70R17 |
Méretek |
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) |
2115/810/1190 |
Tengelytáv (mm) |
1425 |
Utánfutás/villaszög (mm/fok) |
76/25,3 |
Ülésmagasság (mm) |
895 |
Hasmagasság (mm) |
265 |
Üzemanyagtartály térfogata (l) |
7,6 |
Saját tömeg (kg) |
136 |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Na ugye, hogy van élet 600ccm alatt is!
Azt, hogy 600 alatt van élet, eddig is tudtam. Még azt sem tartottam kizártnak a Honda VTR250 óta, hogy 250 köbcenti is nyújthat élvezetes motorozást. De mindezt egy egyhengerestől nem hittem volna. 🙂
Én pedig az MZ-s korszakom óta tudom, hogy egy hengernek nincsen párja!
Tavaly nagyon nézegettem ezt a kis dögöt, bár a pörgős jellege miatt arra nem jó, amire nekem kellene, de tény, hogy nagyon élvezetes. Sajna az árcédulája vastag… :(((
Az egyhenger biza páratlan… 😀
Mióta kijött a WR 250R/X odavagyok érte.Egy kis high-tech ékszer.
Ha valaki nem “autópályázik” nem is kell több szaladgálni.
Egy a baja a WR-nek,nagyon húzós az ára.
Jó kis gép ez.
Kár hogy 250-es de A korl. nem lehet vezetni.
Már volt olyan 1 hengeres Yamaha blokk amit más gyártók is felhasználtak,( pl: xt660. aprilia, derbi, sőt még motoros szánba is került) Nem lenne hülyeség ha ezt kis 250es erőforrást is felhasználnák új modelek tervezésekor akár más gyártók is, mert a leírás alapján igencsak életképes! Talán még egy über olcsóbb “futármotort” is lehetne belőle építeni.
Miért ne lehetne A-korlátos jogsival vezetni. Az A-korlátos 25kW-ig jó, ez a mocc pedig, ha jól látom, akkor 22,6 kW-os. Simán belefér!
Én testvéremmel párhuzamosan egy 125 etz-n tanultam meg közlekedni és az csupán 13 LE de egy Debrecen Eger tura meg sem kotyant neki nem egyszer.
Én egyhengereseken motoroztam világ életemben 4 és 2 ütemű is és ha tehetném azon is folytatnám
tuti hogy jó kics motor ez is
Hoppá!
Én lóerővel számoltam azért jött ki rosszul….
Magam is 250 ccm-es ETZ-n tanultam. Legjobb motor! 🙂 Sokáig nyüstöltem, és azok a szervízköltségek.. :)) Bánom, hogy eladtam..
Pofás jószág. Nagyon szívesen használnám főleg városban. A 30 LE azért nem semmi egy 250-es 4 ütemtől. Ha az anyagiak engednék egy ilyen vagy ehhez hasonló motorra beruháznék a másik mellé. Vagy inkább erre!? A szüleim engedékenyebbek voltak mint az anyagiak. Hogy kire ütöttek ezek..
De nem is egetrengető 2010-ben.
A Yamaha SRX 250 már 1984-ben 32le-t tudott,de a DR250s is 29le-t tudott 20éve.Mindkettővel mentem is,léptek elég rendesen
Szóval van még bőven potenciál a WR-ben.
a kis 250-es ninja. Oké, hogy paszírozzák ki a lóerőket, csak így a hasznos fordulatszám meg elkezd az egekbe mászni. 30 paci 10, 33 paci 11 ezer, nyomaték ami 250-nél 20-22 nm általában, az is picikét mászik felfele, így elérjük a 300/400 ccm jogosultságát, ami nem pörgetve éri el ezt a teljesítményt és még jogsikategóriába is belefér. Persze mondjuk van aki fordulatból szeret motorozni, de az valószínűleg nem egy hengert szeretne hallani, ami nem is igazán arra való.
250 ccm – ha városi használatra vesszük a jogosultságát – inkább lentebb húzzon és legyen kevesebb paci.
A motor nagyon jó lehet, efelől nincs kétség.
De amíg listaáron az XJ6 2.1 miller ez meg 2.15, addig azt kell mondanom, hogy a Yamahánál idióták dolgoznak!
Na igen… Yamaha SRX, kiráááály…. 🙂
És az XJ6 is. Viszont én 1.8-ért láttam szalonban…
Az első rugóstag (up side down) felső részén, középen található csavarral a kirugózási csillapítás állítható. A fölötte látható csavar a teleszkóp légtelenítésére szolgál… A berugózást alulról a gumidugó eltávolítása után lehet állítani.
A WR-hez is lehet tubót kapni, bármelyik fokozatban felveszi az elejét..:-)
http://www.youtube.com/watch?v=hYbiTKtlFd4