Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez nagyon állat! Kék füst helyett fekete. 🙂
Miből készült?
addig tetszett, amíg be nem indította. Az ilyen mögött autózni, motorozni kész büntetés!
Kár hogy a nagy gyártók nem dobtak még piacra dízel túrázókat. Aki ilyet akar magának barkácsolgat. Motort lehet venni ezektől:
http://www.lombardini.hu/
Viszonylag könnyű bepasszítani olyan gépbe ahol lánc vagy szíj a primer hajtás és blokk-váltó külön van.
Jópofa,de sok értelme nincs.
Elképzelem a Mozaikban a vizsgabiztos arcát amikor beindítják neki ezt a gépet.
Szerintem inkább csináld meg elektromos hajtásra, ez így nagyon füstöl.
Tök szép állapot és munka…csak kicsit tényleg “füstölget”, meg érdekes a hangja:-) De klassz!
Látjátok? Nem kell nekünk ida amerikai katonai diesel motor!:-))))
Szép munka, de ezt a hangot nem tudnám megszokni.
Tiszteltetem Don Quijote uraságot.
Érdekelne majd, ha megvívta szélmalomharcát az NKH-val, és közlekedhet is vele, mi módon érte azt el.
ötletért viszont nem kellet sokat fáradnia
http://www.youtube.com/watch?v=sWUR4pNxcFk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=w4VpZLDyqB4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uYEKbRPReXE&feature=related
Nagyon szépen megoldotta a beépítést a srác.
Sajna maga a motor tényleg kissé viseltesnek tűnik.Vagy gyári új állapotban ilyen a hangja és ennyire füstöl??
Mindenesetre kreatív az építő.
Azannya. Ez nagyon ott van! Szép motor és érdekes is. A kinézetéből ítélve nagyon szeretheti a gazdája.
Nagyon ügyes a pasi, de valaki szóljon már neki, az istenér´,hogy nyomjon rgy kis levegöt az elsö kerékbe, mert így rosszul járhat!
Kár volt ennyi munkát belefektetni ebbe a füstokádó csörgő-zörgő dízelbe.Így is kivagyok már a sok szar füstölő Q7-estől meg X5-östől meg még sorolhatnám korunk dízel nagyszerűségeit……borzasztó!
Akárki akármit mond,király a gép!!!!!!!Nem az a lényeg,hogy füstöl-e vagy sem,hogy tud-e menni egyáltalán 90-el vagy csak 50-el,nem.Az a lényeg,hogy ez a fazon összehozott egy technikailag igazán figyelemre méltó gépet ami mellesleg kinézetre is igényes!Na ez a lényeg!!!!
érdekes…. tényleg füstöl, de én azért megnézném élőben is…..
Hamarosan láthatjátok -gondolom- hiszen Danival, Mackóval már megvolt a forgatás. Már csak az idejének kell eljőnie, hogy elkészüljön a vágott anyag, és megtekinthető legyen az onroad oldalán. Ezt mondjuk magam is nagy izgalommal várom.
Ha pedig valaki élőben szeretné megtekinteni, attól sem zárkozom el. Csak meg kell keressen. Mail cím a dMZ honlapján is található, (többek közt) ahol egy igen részletes leírás -sok fényképpel- is elolvasható az építésének minden apró részletéről, szenvedéséről, sikeréről. Az anyag napjainkban kerül fel fokozatosan…, mintahogyan egy kisvideó is készülőben van az építés képes beszámolójaként. Ajánlva azoknak, akik nem akarják/tudják végig olvasni az írott anyagot, de azért érdekelné őket az építés főbb mozzanata.
fabrikalo.5mp.eu