Dízelmotoros MZ

Átépítés
2010. augusztus 22., vasárnap - dani

Újabb kincs a láthatáron: Olvasónk dízelmotoros MZ-t épített.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

manko92 -

szeretem az ilyen kütyüket, mindent kérdezetek meg menyi eszik menyi féle üzemanyagot probált már belenyomkodni milyen erös milyen a bolok menyibe volt a szerelés menyi ödő volt menyit megy a kis MZ menyire let nehéz igy a moci

Minden kis és nagy információ érdekel ez nagyon durca

 

És még jól is néz ki

 


Quattroman -

Tiszteltetem Don Quijote uraságot.

Érdekelne majd, ha megvívta szélmalomharcát az NKH-val, és közlekedhet is vele, mi módon érte azt el.

ötletért viszont nem kellet sokat fáradnia

http://www.youtube.com/watch?v=sWUR4pNxcFk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=w4VpZLDyqB4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=uYEKbRPReXE&feature=related

 


Koppány -

Üdvözöllek!!

 

Ne törődj az irígy, internett függő véleményekkel!

Az ötlet jó! Bár sajnos 15 évet késett, de jobb késöbb mint soha!

Biztos vagyok benne, hogy a prototípus elkészítése után Finomítasz még az Ötleteden.

Engem sokkal jobban zavar az, amikor, magát motorosnak kiadott pancser, szándékosan olyan GYÁRI MOTORT vesz, amely hangja mellett sem beszélgetni, sem pihenni nem lehet!

Pedig a gyárban több száz mérnök és hihetetlen technika áll a fejlesztők segítségére!

Mindenesetre én csak gratulálni tudok!

Te legalább próbáltál valami sajátot kitalálni!!

Motoros üdvözlettel!

 

Koppány.


peeter -

Gratulálok a motor összeépítéséhez!

Ne hallgass a szkeptikusokra! Majd meggyőzzük a politikusokat, hogy az ilyen mestermunkákat könnyebb legyen engedélyeztetni.

Igazi mestermunka, még a hangja is remek! Azért is érdekes a dolog, mert eddig gyári dízel meghajtású motorkerékpárt talán csak az amerikai hadseregnek kifejlesztett példányt láttam. Ezt is csak az üzemanyag egységesítése miatt készítették. Egyébként a dízelmotor jövőképe az újrahasznosított biodízel (étolaj) miatt is fontos lehet!

Sok sikert az ehhez hasonló projektekhez! Ezzel a műszaki alkotással nyugodtan részt vehetnél kiállításokon, annyira eredeti öltet, és egyedi darab!

Péter.

 


szaszatis -

Tiszta szívemből gratulálok ismét!!!!!

(Zaporozsec forever!)

Atis


plzltn -

 

Üdv mindenki!
Mint a dMZ építője, ezúton szeretnék reagálni, köszönetet mondani a kommentálóknak! Mint elhangzott a beharangozóban, hamarosan elkészülhet egy hangos riport, melyben alaposabban bemutatásra kerülhet a dMZ . Hogy ne lőjem le az anyagot, inkább most csak az építésről, és annak viszonyában magamról, a gondolataimról szólnék, illetve reagálnék a felvetésekre.
Először is köszönöm az elismerő szavakat, de köszönöm a kritikát, kétkedést megfogalmazóakat is. Tudom, nincs igazi értelme, súlya az elismerésnek, ha nincs mihez viszonyítani azokat.
Aztán az elkészült mű értelméről, miértjeiről annyit, hogy természetesen magam is szerettem volna, ha közúton is motorozható kreálmányt sikerül összehoznom. De már a tervezéskor megtudtam az NKH-tól, hogy erre vajmi kevés esélyem van. Mégis végig csináltam, mert az élményt, a pozitív életérzést maga a munka, az építés adja, az azonnali sikerérzetet pedig nagyobb részben az alkotás elkészülte adja, nem a mű utóélete.
Ebből látható, a dMZ kapcsán elmarad a „szélmalomharc” Nem is volt tervezve. A dMZ megmarad olyannak, amilyen most.
Bennem a büszkeséget különben is az építi, amilyen körülmények közt építettem. Pl. menet közben, pont az építésre hivatkozással sikerült megvennem életem első hobby célú CO hegesztőjét. Úgy általában pedig átlagos otthoni felszereltségü műhellyel rendelkezem, a szokásos szerszámokkal, ami egy „háztájinál” elő szokott fordulni. Ez látszik is azon a 2-300 db fényképen, ami az építés alatt készült, és amelyekből, mint utolsó munkálatok, írok egy aprólékos, mindenre kiterjedő leírást. Valami olvasmányos dolognak próbálom összehozni, amit végigolvasva az olvasó beleélheti magát az én egykori helyzetembe, amikor csavarról csavarra, darabról darabra lépkedve haladtam az építésben. Terveim szerint ez néhány hét múlva valahol a világhálón elérhetővé válik majd…
 
Addig is hajrá, előre a folytatás irányába….

 

Akiket esetleg érdekel több épített diesel motor is, azoknak ajánlom ezt az oldalt. http://www.dieselkrad.info/

Jómagam még a tervezgetés idején tananyagomnak tekintettem, lestem, tanulmányoztam a sok közölt építést…

 

Pál Zoltán


XYZ -

Ügyes kezű “barkácsoló” vagy,az kétségtelen.Gratula.

Műszaki adatokat meglehet tudni a gépről(lóerő,súly,stb.)?

Üdv


gacsat -

 Na ja!, de hol a hűtő?


Előző bejegyzés

Dízelmotoros MZ, azaz dMZ

2010. augusztus 22., vasárnap
Videó

Következő bejegyzés

A Norton visszatér a motoGP-be?

2010. augusztus 23., hétfő
Versenysport

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt