Teszteltük a Motul defektjavítóját

Motul Tyre Repair
2010. augusztus 10., kedd - dani

A defekt mindig a legrosszabbkor történik. A javítószettek ígéretük szerint lehetővé teszik, hogy ilyenkor is folytassuk utunkat. A Motul termékét próbáltuk ki.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

eko -

Forgásiránnyal ellentétesen lett a gumi felszerelve.

Ezzel így csak tolatni szabad!


dani -

 Tudtam, hogy valaki észreveszi…

Egyébként meg direkt, mert ez egy elsőkerék-hajtású terepmotor, és a vonóerő fontosabb, mint a fékerő. 


Moto-Cat -

Az én motorom meg lendkerekes és egy bazi nagy kulccsal kell felhúzni…

A hátsó kerekem laposabb! 😀


R850R -

és természetesen a Motulnak sem akartunk negatív reklámot csinálni”

szerintem meg inkább legyetek objektívek. Ha jó, jó, ha szar, szar. Hosszú távon az olvasók fontosabbak, mint egy ideges szponzor.


Helmets on -

Érdekes.

Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy 100Km meglehet tenni vele.

Gondolom belső gumisnál is müködik(?).


Zolikv -

Simán meg lehet tenni vele 100 km-t. Nekem 2 napig bírta a cucc a kerékben és nem is első, hanem hátsóban. A gumi pedig tömlős volt, szóval azzal is simán működik. Bár én nem Motult használtam, de gondolom az elv ugyanaz lehet, amit a tesztelő  is próbálhatott régebben, mert azzal belefújás után rögtön el kellett indulni, és min 5 pecen keresztül 40 km/h-t tartani.


galoscsabus -

Még a váras túrán gyűjtöttem be hátsó “dekeftet” (Egy setétbőrű közmunkásom így mondta, azóta átragadt rám is. Még mondja valaki, hogy nincsen elfogadó hajlam bennünk a kultúrák közötti átjáró csatornákat illetőleg), akkor 2 palack ilyen genyával sikerült orvosolni a problémát (ugyan egyik sem a fent nevezett termék volt, hanem más gyártó terméke).

Az elsővel kudarcot vallottam, valószínűleg ebben közre játszott az, hogy kb. 5 éve hordtam magammal és nem akart megszilárdulni egy picit sem. Ugyan úgy folyt ki a lyukon még egy óra elteltével is.

A másik frissen vásárolt palackkal megoldottuk a problémát, majd ezt követően még 2 héten át, kb. 1500 Km-t tettem meg vele minden probléma nélkül. Egyszer kellett ráfújni, úgy 200 km után 5 tizedet, azután megtartotta a nyomást egészen a gumi cseréjéig.

Csak a gumis cimbora nem volt túl boldog, amikor szétszedte a kereket!


XYZ -

 Jó dolog ez a cucc,jó ha van mindíg az embernél egy ilyen.

Én arra lennék kíváncsi,hogy mennyire nehéz kivakarni a felniből.


Előző bejegyzés

Bemutatkozik a Radar-SMS szolgáltatás

2010. augusztus 09., hétfő
Traffipax

Következő bejegyzés

Bike Maraton Repeta Túra 2010

2010. augusztus 11., szerda
Bike Maraton

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt