Teszteltük a Motul defektjavítóját

Motul Tyre Repair
2010. augusztus 10., kedd - dani

A defekt mindig a legrosszabbkor történik. A javítószettek ígéretük szerint lehetővé teszik, hogy ilyenkor is folytassuk utunkat. A Motul termékét próbáltuk ki.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

eko -

Forgásiránnyal ellentétesen lett a gumi felszerelve.

Ezzel így csak tolatni szabad!


dani -

 Tudtam, hogy valaki észreveszi…

Egyébként meg direkt, mert ez egy elsőkerék-hajtású terepmotor, és a vonóerő fontosabb, mint a fékerő. 


Moto-Cat -

Az én motorom meg lendkerekes és egy bazi nagy kulccsal kell felhúzni…

A hátsó kerekem laposabb! 😀


R850R -

és természetesen a Motulnak sem akartunk negatív reklámot csinálni”

szerintem meg inkább legyetek objektívek. Ha jó, jó, ha szar, szar. Hosszú távon az olvasók fontosabbak, mint egy ideges szponzor.


Helmets on -

Érdekes.

Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy 100Km meglehet tenni vele.

Gondolom belső gumisnál is müködik(?).


Zolikv -

Simán meg lehet tenni vele 100 km-t. Nekem 2 napig bírta a cucc a kerékben és nem is első, hanem hátsóban. A gumi pedig tömlős volt, szóval azzal is simán működik. Bár én nem Motult használtam, de gondolom az elv ugyanaz lehet, amit a tesztelő  is próbálhatott régebben, mert azzal belefújás után rögtön el kellett indulni, és min 5 pecen keresztül 40 km/h-t tartani.


galoscsabus -

Még a váras túrán gyűjtöttem be hátsó “dekeftet” (Egy setétbőrű közmunkásom így mondta, azóta átragadt rám is. Még mondja valaki, hogy nincsen elfogadó hajlam bennünk a kultúrák közötti átjáró csatornákat illetőleg), akkor 2 palack ilyen genyával sikerült orvosolni a problémát (ugyan egyik sem a fent nevezett termék volt, hanem más gyártó terméke).

Az elsővel kudarcot vallottam, valószínűleg ebben közre játszott az, hogy kb. 5 éve hordtam magammal és nem akart megszilárdulni egy picit sem. Ugyan úgy folyt ki a lyukon még egy óra elteltével is.

A másik frissen vásárolt palackkal megoldottuk a problémát, majd ezt követően még 2 héten át, kb. 1500 Km-t tettem meg vele minden probléma nélkül. Egyszer kellett ráfújni, úgy 200 km után 5 tizedet, azután megtartotta a nyomást egészen a gumi cseréjéig.

Csak a gumis cimbora nem volt túl boldog, amikor szétszedte a kereket!


XYZ -

 Jó dolog ez a cucc,jó ha van mindíg az embernél egy ilyen.

Én arra lennék kíváncsi,hogy mennyire nehéz kivakarni a felniből.


Előző bejegyzés

Bemutatkozik a Radar-SMS szolgáltatás

2010. augusztus 09., hétfő
Traffipax

Következő bejegyzés

Bike Maraton Repeta Túra 2010

2010. augusztus 11., szerda
Bike Maraton

Ezeket olvastad már?

Igazi 21. századi újjászülető: Malaguti Madison 300 teszt

Az egész Malaguti márka a sírból tért vissza. Motorjaik nem különben, hiszen a Madison 300 is egy korábban létezett olasz robogó újjászületése.

Elolvasom »
Új motor teszt

Íme a Motochargebar: vezeték nélkül töltő motoros telefontartó

2020. március 31., kedd

Mindig öröm, amikor magyar fejlesztésű, és jól sikerült motoros termékeket talál az ember. Ilyen a Motochargebar is, ami egyszerre tart és tölt.

Elolvasom »
Hasznos kiegészítő

Bőrből is van mindenes, avagy egy remek Rebelhorn szett

2020. március 23., hétfő

Bármilyen motorra illik az a szett, amit a Rider13 segítségével a Rebelhorn cuccokból összeraktunk. Biztonság és egész éves hordhatóság egyben.

Elolvasom »
Motoros cucc all-in

Az eddigi legjobb: Silence S01 elektromos robogó teszt

2020. március 18., szerda

Az elektromos robogók között egy minden eddiginél jobban használható járművel jelentkezett a spanyol Silence. Az S01 tényleg parádés lett!

Elolvasom »
Új motor teszt