Teszteltük a Motul defektjavítóját

Motul Tyre Repair
2010. augusztus 10., kedd - dani

A defekt mindig a legrosszabbkor történik. A javítószettek ígéretük szerint lehetővé teszik, hogy ilyenkor is folytassuk utunkat. A Motul termékét próbáltuk ki.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

eko -

Forgásiránnyal ellentétesen lett a gumi felszerelve.

Ezzel így csak tolatni szabad!


dani -

 Tudtam, hogy valaki észreveszi…

Egyébként meg direkt, mert ez egy elsőkerék-hajtású terepmotor, és a vonóerő fontosabb, mint a fékerő. 


Moto-Cat -

Az én motorom meg lendkerekes és egy bazi nagy kulccsal kell felhúzni…

A hátsó kerekem laposabb! 😀


R850R -

és természetesen a Motulnak sem akartunk negatív reklámot csinálni”

szerintem meg inkább legyetek objektívek. Ha jó, jó, ha szar, szar. Hosszú távon az olvasók fontosabbak, mint egy ideges szponzor.


Helmets on -

Érdekes.

Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy 100Km meglehet tenni vele.

Gondolom belső gumisnál is müködik(?).


Zolikv -

Simán meg lehet tenni vele 100 km-t. Nekem 2 napig bírta a cucc a kerékben és nem is első, hanem hátsóban. A gumi pedig tömlős volt, szóval azzal is simán működik. Bár én nem Motult használtam, de gondolom az elv ugyanaz lehet, amit a tesztelő  is próbálhatott régebben, mert azzal belefújás után rögtön el kellett indulni, és min 5 pecen keresztül 40 km/h-t tartani.


galoscsabus -

Még a váras túrán gyűjtöttem be hátsó „dekeftet” (Egy setétbőrű közmunkásom így mondta, azóta átragadt rám is. Még mondja valaki, hogy nincsen elfogadó hajlam bennünk a kultúrák közötti átjáró csatornákat illetőleg), akkor 2 palack ilyen genyával sikerült orvosolni a problémát (ugyan egyik sem a fent nevezett termék volt, hanem más gyártó terméke).

Az elsővel kudarcot vallottam, valószínűleg ebben közre játszott az, hogy kb. 5 éve hordtam magammal és nem akart megszilárdulni egy picit sem. Ugyan úgy folyt ki a lyukon még egy óra elteltével is.

A másik frissen vásárolt palackkal megoldottuk a problémát, majd ezt követően még 2 héten át, kb. 1500 Km-t tettem meg vele minden probléma nélkül. Egyszer kellett ráfújni, úgy 200 km után 5 tizedet, azután megtartotta a nyomást egészen a gumi cseréjéig.

Csak a gumis cimbora nem volt túl boldog, amikor szétszedte a kereket!


XYZ -

 Jó dolog ez a cucc,jó ha van mindíg az embernél egy ilyen.

Én arra lennék kíváncsi,hogy mennyire nehéz kivakarni a felniből.


Előző bejegyzés

Bemutatkozik a Radar-SMS szolgáltatás

2010. augusztus 09., hétfő
Traffipax

Következő bejegyzés

Bike Maraton Repeta Túra 2010

2010. augusztus 11., szerda
Bike Maraton

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt