|
Honda CBF1000F
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Négyütemű, dupla, felülfekvő vezérműtengelyes, négyhengeres Ottó- motor folyadékhűtéssel
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
998
|
Furat x löket (mm)
|
75×56,5
|
Sűrítési viszony
|
11,2:1
|
Keverékképzés
|
PGM FI
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
79/108/9000
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
96/6500
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
lánc
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
Mono-backbone, alumínium öntvény
|
Futómű elöl
|
41 mm belsőcső átmérőjű, szabadszelepes teleszkóp villa, állítható rugóelőfeszítéssel,120 milliméteres rugóúttal
|
Futómű hátul
|
Gáztöltésű HMAS központi rugóstag állítható rugóelőszítéssel és nyomócsillapítással, 120 mm-es rugóúttal
|
Első fék
|
Hidraulikus dupla tárcsafék 296 mm átmérőjű, 4,5 mm vastag, úszóágyazású tárcsákkal
|
Hátsó fék
|
240 mm átmérőjű, 4,5 mm vastag tárcsa, hidraulikus egydugattyús nyereggel
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70R17
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2210/780/1220
|
Tengelytáv (mm)
|
1495
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
110/26
|
Ülésmagasság (mm)
|
795 +-15mm
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
20
|
Saját tömeg (kg)
|
245
|
Megengedett össztömeg (kg)
|
440
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/ó)
|
>200
|
Fogyasztás WMTC (l/100km)
|
5,43
|
Ár
|
2.698.000
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Szia Dani!
Néhány észrevétel a képekkel kapcsolatban:
1. hol van ez a hely? 🙂
2. a legtöbb képnél jó a háttér, de egy páron látszik valami ponyvával letakart halom – ez kiábrándító. Jobban kéne ügyelni a háttérre, nem csak a témára.
3. Sok helyen beégett a tank és a nagyon fehér felületek. Látszik, hogy verőfény volt, meg az is, hogy hófehér a motor, de erre akkor is figyelni kell. Főleg egy ilyen fasza oldalnak. 🙂
Ja, a moci kéne. 🙂
Nem szokásom motorokról rosszat mondani, de ez a design valahogy nem jön be. Kár, hogy a Honda ilyen irányba megy el! A VFR 800 milyen szép volt még 2009-ben. S jött az új 1200-as, ami kissé békára sikeredett. Most meg a CBR! Ez szubjektív vélemény, nem szeretnék ítéletet mondani egy gyártó felett, de nekem nem tetszik…
valahogy valamit igen jól csinál a honda, mert veszik…
…pedig annyira találo a cikk címe, hogy az már szinte fáj: Annyira letisztult mint egy hétig hypo-ban áztatott papírzsebkendő. Ez az a motor amit valahogy nem tudnék szeretni, annyira semmilyen. Egy karaktere van ennek úgy olvasom, kicsit akadozik a váltó, nah akkor legalább valami…. ….de sajnos az is elmúlik pártízezer után, és akkor mi marad? Egy tökéletes mindenes, nem rángat, nem imbolyog, nem agresszív, de nem is puhány…. ….. olyan mint egy szelet margarinoskenyér amikor kicsit éhesek vagyunk.. …elfogadjuk, megköszönjük és megyünk a dolgunkra.
>hol van ez a hely?
Visegrádon, ahogyan a Duna mentén beérünk balkzéz felől.
A 600-as CBF 600.000-el olcsóbb még ABS-szel is. Ha valaki nyugisan akar túrázni itthon, az is bőségesen megteszi és még szebb is