A Red Bull marketing gépezetének legújabb remek ötlete valósul meg az alábbi kis videón. Jarek Hampell, aki a salakmotoros világbajnokság, a Speedway kevés kiemelt versenyzőjének egyike (és értelemszerűen az energiaital-gyár támogatottja), mutatja be a behavazott háztetőn történő csapatást.
Valószínűtlen ugyan, hogy bármely átlagmotoros képes lenne ugyanerre néhány bikás ital elfogyasztása után, mint ahogy az is valószínűtlen, hogy egy esetleges vezetői vagy műszaki hibából eredő kisodródás (lesodródás) esetén a Red Bull valóban szárnyakat adna…
Egy mindenesetre tény: a marketing-agy ismét remekül működött, hiszen ha másra nem is, figyelemfelkeltésre tökéletesen alkalmas a reklámfilm.
Cimkék:
A gyanakvó ember nem hisz senkinek, főleg, ha az élete lehet a tét.
Elolvasom »A 2010-es modellévre a Suzuki megpróbál javítani a B-King eladásain egy finom ráncfelvarrással.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »