A védőfelszereléseket gyártó cégeknek, illetve termékeiknek nagyon sok szabványnak kell megfelelniük. Különösen igaz ez a bukósisakokra, amelyek csak akkor kaphatnak engedélyt a kereskedelmi forgalomba helyezésre, ha az adott állam/államszövetség biztonsági szabályait kielégítik. A gyártók általában messze túlteljesítik ezeket a biztonsági szinteket, bár egyes vélemények szerint tesztjeiket csak az előírt szempontok szerint végzik el, amelyek a valós baleseti helyzeteket csak részben, vagy egyáltalán nem fedik le. Hősünket valószínűleg nem ez a megfontolás vezette, amikor nekiállt saját maga tesztelni sisakját. A módszer tudományos volta legalábbis kérdéses.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez de hülye:D
Szakvéleményem:
A tesztelésre használt tárgyak felhasználási céljait asszociatíve halmazba rendezve, valamint figyelembe véve a magát a tesztelés módját, nagy valószínűséggel megállapítható, hogy a kísérletsorozat a védőfelszerelés használhatóságát nem a motorozással járó esetleges baleset közben nyújtott védelm, hanem feltehetően primitív közelharcban való használhatóság szempontjai szerint és céljával vizsgálta.
Ez a fazon csak simán hülye, nem tesztel ez semmit.
A csavarhúzóval kicsit lejjebb, nyaktájékon kellett volna próbálkoznia…
Még lejjebb, sokkal lejjebb!
miért nem kért meg valakit, hogy tesztelje le a fején? Egy bottal simán bevállaltam volna a segítséget! Látványosabb is lett volna a videó.
Hát ez nagyon jó, még azt hiányoltam, hogy fejjel a falnak is kipróbálja…