Annak idején a Hayabusa brutális teljesítményére építkező giga-izommotort nagyon várta a piac. A marketingesek nem óvatoskodtak a névadáskor sem: mindjárt királynak, azaz B-Kingnek keresztelték az akkori legcombosabb teljesítménnyel büszkélkedő naked bike-ot. Azután valahogy a gyár legrosszabb eladásokat produkáló modellje lett belőle. Hogy mindez minek köszönhető, azt hosszan lehet elemezni – talán túl brutális a testessége, talán csak a finoman fogalmazva is közvélemény-megosztóra sikeredett kipufogók formavilága.
A 2010-es modellévre megpróbálnak javítani a B-King értékesítési eredményein. Ennek érdekében a motor megvásárolható lesz a hagyományos kék-fehér színösszeállításban, valóban szép aranyszínű felnikkel kiegészítve. Ezen kívül – bár erről a hivatalos információnk nincs – a kép tanúsága szerint a blokkolásgátló is megjelenik a felszereltségi listában.
A kipufogók azonban maradtak a régiek…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nagy hülyeség volt hogy suzukiék leálltak a régi gsx vonallal. Akik vették az 1100-ast, az impulse-t, az inazuma-t meg a végén az 1,4-est azoknak a bking nem fog kelleni. Majd vesznek cb1300-ast vagy xjr-t.
Csatlakozom az előttem szólóhoz, én egy 750-es Inazumát dédelgetek négy éve, GSX 1400-re váltanám le, de ezt már csak használtban tehetem,v. marad a Honda és a Yamaha, a Honda CB 1100F-re lehet, hogy érdemes várni!
sajnos ez a motor egy megalomán nagy sz.r! Mert minek a menetteljesítmény, ha nem tudják kihasználni? Ki fog ezzel szélvédelem nélkül 200 fölött száguldani? Még az sem aki akar, mert szinte kivitelezhetetlen. A forma pedig ocsmány, gagyi, egy komoly motor mellett kínai hatásúnak tűnik. A kipuffról inkább nem mondok semmit, a szín illik a Suzukikhoz, ehhez is, de javítani az összképen nem tud.
a seggét nagyon elrontották de amugy kinézetre jó…lenne.
kinais?
forradalmi változásokat a formavilágba ne várjunk..
nincs szélvédelme de a vevőkörnek biztos mindegy nekik a lényeg hogy papiron erős és jóvanugy.
Menetteljesítményét és tulajdonságait nem firtatom, mert még nem mentem vele.
De a nagyobb gáz az, hogy nem is szeretnék.
Vannak az enyémtől fényévekkel különböző motorkonstrukciók, amiket ha meglátok, már csak érdekesség képen szeretnék velük eltölteni rövidebb-hosszabb időt.
Sőt, kevés olyan motort láttam eddig, aminek láttán ez ne jutott volna eszembe, ne fantáziáltam volna el kicsit rajta.
Bélakirály a kevés számú kivétel csoportjába tartozik.
Ezen nekem minden olyan “Túl”!
Élő példája, hogy a megalomán üzleti magatartás nagyon el tud visszafelé is sülni.
Némi előfutára volt már az MT-01, legalább abból tanulhattak volna.
De nem, a Suzuki még rátett egy lapáttal. Míg a böhöm Yamahának legalább volt stílusa és egyénisége, szegény Bélából ezt kifelejtették.
Nem pimpelni kellene őt, hanem elfelejteni és átlépni saját árnyékukat, mert azért adtak már ők a világnak pár jó vasat.
Biwi!
Nem emlékszek melyik volt, de volt egy kvázi nullkilométeres 1,4-est valamelyik Balaton közeli kereskedésben láttam hirdetve. Sajna csak az utolsó, egykéményes verzió volt, de ha erre van ingerenciád…
(Egyébként nekem is inkább a kétkéményes GSX, mint a BKing…)
A fullgas-nál volt beragadt gsx1400, pár hónapja még megvolt.
Én egyébként mentem bking-el tesztnapon, nem csak papíron erős. Megy mint a rakéta, abban nincs hiba. Kár az elcseszett dizájnért, műszakilag nem lenne rossz.
Ami engem illet én majdnem ezt vettem annó… …és ezzel is elmentem volna afrikába… …és hogy nem szép ??? Nem az… ….és? Soka a paci???? Azt használsz belőle amit akarsz… …ahogy a 100 pacit is csak igen ritkán használja akinek az van, vagy a 160-at akinek az van…
…200 fölött??? …. nemtökmindegy?? az út odáig nagyon más 50 pacival, 100 pacival és 200-al is… …..és akkor 50 paci 1000 felett cruiserből máshogy jön, mint egy 250 es sportgépből… 100 paci máshogy jön egy BigBanditból mint egy gsx600-ból ….
Ha tömegmotor lenne azért fikáznátok, így hogy kutya se veszi meg azért… …de igaz, nyilván oka van mindennek. Kérdésem csak az lenne, hogy az itt nyilatkozók közül kik azok, akiknek a motorja nem tud legalább kétszer annyit mint saját maguk???? … ezesetben akkor a szorzó a lényeg…. …amiért le lehet nézni egy motort.. hogy ha 4x annyit tud, akkor az már overkill??????
Nemááááá…….
…..bocsánat, hogy így írtam, de hangot akartam adni egy kis józanságnak ebbe a nagy egyvelegbe…. …..de nyilván: kinek a pap-kinek a papné.
Mégegyszer elnézést !
Nálam volt teszten, tök jó motor, de a kinézete kizáró ok lenne, hogy ilyet vagyek. Pedig nem vagyok finnyás, DL-em van…
és milyen volt az SMT?
közben megtaláltam az SMT tesztet, nekem olyan, mint egy pofás DL.
Ő, kicsit lemaradtam, nem tudom, hogy az SMT hogy jött ide, de az álmaim motorja. Egyébként eltekintve attól, hogy összességében remekmű, és eltekintve attól, hogy olyan robbanékony, mint az istennyila, én legjobban a futóművét szerettem, az maga a tökély. Sajnos ez nem mondható el (másik) kedvenc motorunkról…
A képeden nem az van? Csak így jött!
De az van. Ezek szerint nem időben vagyok lemaradva, hanem szellemileg.