Igazi huligán a legnagyobb Vespa

Teszt - Vespa GTS 300i
2009. október 14., szerda - rnie

Több, mint hatvan év tapasztalattal rendelkezik a Vespa a robogógyártás területén, és ezt érezni is a legnagyobb modelljükön, a GTS 300-on. Vajon létezik tökéletes robogó?

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

vadasz -

Annyi Vespa-t mint Bécsben a hétvégén még életemben nem láttam. A múzeális daraboktól egészen eddig a csúcsmodellig minden.

 

Minden második robogó Vespa volt.  (feltehetőleg azért ilyenkor már inkább a “hardcore” robogósok nyomták ne ma tizenéves suhancok, mert akkor előkerült volna a sok divat/verseny/barkácsbolti motor.

 

Invesztáció egy életre az én szememben, és iylen értelemben megéri. Hugom Jog-ja is majd 15 éves, és az is még nagyon jó, ilyen értelemben azért az t nem lehet mondani, hogy 3-4 másik árát nyugodtan összeadhatjuk és akkor már nem is drága, de valahogy mégis iylen érzésem keletkezett a sógoroknál. Egyszer venni egy ilyet 20 évesen, és együtt leélni az életet…     …és lehet ritkábban lenne szerelőnél mint a tulaj dokinál.

 

Üdv

vds


átok -

nagy robogóbuzi vagyok, de tisztán csak a logika miatt, miszerint városi közlekedésre mindenképp a legideálisabb moci mindközül. tapasztalatból beszélek mert a choppereket kivéve  már teszteltem sajátként, gyorsaságit, túramocit, endurót, szal mentem pár km-t, nagyrészét városban(kb 90%). talán a rugóút és a kerékméret(vannak nagykereküek, de a pakolhatóság rovására) ami hiányzik, de mint tudjuk nincs tökéletes megoldás. most bizti fanyalognak páran, h mit beszél itt ez a hülye… de aki városban naponta lenyom 100-150km-t  az tapsol ha nem kell kuplungolni és váltogatni reggeltől estig, és akkor el is jutottam a legnagyobb előnyéig.

de, h a témához is hozzászóljak, mentem 125-ös(et4) vespával és én is begondolkoztam, h nem lenne rossz ha állna egy a garázsban. de én már maradok a majestynél, bár mindig kacsingat az ember másfelé és néha égeti a pénz a zsebem. ha olyan könnyű lenne összerántani azt a sok pénzt mint 10 évvel ezelőtt akkor talán vennék is egy ilyen 300-ast, de amíg a 200ezres majesty hibátlanul teszi a dolgát 25000 km(nálam) után is addig nincs értelme nagyon ugrálni. pláne, h az elmúlt években kb. a dupláját buktam évente minden motorváltásnál.

mosmeg válság van bazzeg…szal ésszel éljünk ne ősszel


Előző bejegyzés

Teszt – Ducati 1098

2009. október 10., szombat
Videó

Következő bejegyzés

Vyrus 987: A legdurvább

2009. október 18., vasárnap
Vyrus

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt