Pihe-puha vándorcsizma: Benelli TRK 502 teszt

Új motor teszt
2017. október 08., vasárnap - Medve

Akár még a magyar utak ördöge is lehetne a Benelli TRK 502, korunk egyik ár-érték bajnoka, ha hajlandóak lennénk felrúgni az előítéleteinket.

Hirdetés

A gyári felszereltségről nem lehet azt mondhatni, hogy a Benelli szűkmarkúan bánt volna vele. Egy ilyen kacsacsőrös motort nyilvánvalóan nem lehet nagy plexi nélkül elképzelni. Nekem a 184 centiméteres magasságommal egyáltalán nem volt rá panaszom, igaz, én choppereken és naked motorokon szocializálódtam, így nekem maga volt a zen egy ilyen tepsi mögött ülni. Kézvédőre, vagy bukócsőre szintén nem kell költeni. Igaz, ez utóbbi annyira széles, hogy nehéz vele számolni a városi elősorolásnál. Én is sasoltam rendesen, hogy na elviszem-e az Ignis oldalát. Ezen pedig az sem segített sokat, hogy a kormány pont ugyanilyen széles, tehát ahol azzal nem akad fel, ott lábmagasságban sem fog. Ehhez azonban hozzá kell szokni, és idő kell a bizalmas viszonyhoz. Jó gyakorlóterep annak, aki boxer BMW-re vágyik.

Van ahol a LED-es indexek feláras extrát jelentenek, itt alapból jár

És akkor még nem tettem említést a gyári doboztartókról, és a 12 voltos USB csatlakozásról. A merészebbek opcionális extraként kérhetnek hozzá előre 19-es, hátulra pedig olyan 17-es küllős kereket, amire már kapni tisztességes offroad gumit. A terepezéshez kell bevállalósság – hiszen a motor száraz tömege 210 kilogramm – és védelem a hasára. Összességében tehát az nem rossz, hogy a jármű vételárán felül csak egy doboz kell a világgá menéshez, nem? Én egy normális topcase-en kívül nem is költenék semmire, maradjon ez meg olcsó motor, hiszen attól igazán jó!

Az idomon szériában USB töltő is található

 

Ha érdekel, hogy milyen az erőforrás és a futómű, akkor lapozz.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Verhetetlen magyar motorosok: a Hungária Rendőregylet

2017. október 06., péntek
Magyar dicsőség

Következő bejegyzés

Tisztelgés a legenda előtt: BMW R nineT Urban G/S teszt

2017. október 12., csütörtök
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés